ahdistaa, sain tietää että ystävä pariskunnan nainen pettää :( Hankalassa välikädessä oon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä ole naiivi.

Sun elämässäsi asia tuntuu isolta. Sinun tehtäväsi ei ole olla moraalin portinvartija.

Minunkin mieheni pettää minua. Tiedän sen, mutta en halua reagoida siihen. Minulle riittää tää - toistaiseksi.

Pidä huoli omista asioista.

Viestin tuoja ammutaan aina.

On täysin omassa harkinnassasi kerrotko, vai et. Pettäminen on kuitenkin tosi törkeä teko. Yksi mahdollisuus olisi, että vaaadit naista kertomaan asiasta itse miehelleen.

Joka tapauksessa välisi naiseen katkevat, mutta tuollainen ihminen ei ole minkään arvoinen edes ystävänä.

oman miehen kanssa on puhuttu, kummankin tekee mieli kertoa miehelle naisen touhuista.

Todella vaikeaa olla jatkossa luontevasti heidän seurassaan kun tietää tämän.

Nyt alan ymmärtää naisen sairalloista mustasukkaisuutta... pelkää vissiin miehen tekevän samaa mitä itse tekee.

Kertoisitko oman itsesi vuoksi, vai sen miehen vuoksi? Mieti tarkkaan ennen kuin vastaat. Mä tekisin niin, jos todellakin haluaisin kertoa epäitsekkäistä syistä, niin puhuisin sen naisen kanssa ensin. Kun kerran asia on väittämäsi mukaan kiistattomasti todistettavissa, niin ei tekosyyt siihen auta. Toisaalta, samalla saisit vähän taustaa siihen pettämishommaan, ehkä et haluaisikaan hylätä kaveriasi sen jälkeen.

Mä tiedän että kaverini on pettänyt miestään aikanaan. En silti hylkäisi häntä, mulle ystävyys kestää tuollaisen hairahduksenkin. Sellainen ystävyys ei ole oikein mistään kotoisin että yhdestä virheestä hylätään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oman miehen kanssa on puhuttu, kummankin tekee mieli kertoa miehelle naisen touhuista.

Nyt alan ymmärtää naisen sairalloista mustasukkaisuutta... pelkää vissiin miehen tekevän samaa mitä itse tekee.

Erikoista että mies haluaa pettää ystävänsä luottamuksen. Yleensä miehet on kuin muureja näissä asioissa. Jospa tuo olisi kuitenkin enemmän sinun vitutuksen aiheesi kuin miehesi?

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Erikoista että mies haluaa pettää ystävänsä luottamuksen. Yleensä miehet on kuin muureja näissä asioissa. Jospa tuo olisi kuitenkin enemmän sinun vitutuksen aiheesi kuin miehesi?

mun miehellä meni aikalailla luotto ystäväänsä tosta tempusta, vaikka ei häneen loukkaus kohdistunutkaan.

Miestä on itseään petetty edellisessä suhteessa, joten ei voi todellakaan sietää pettämistä.

yllättävän moni näköjään salaisi ystävältään, että tätä oetetään...

mie kyllä kertoisin, jos tietäisin, että joku ystävistäni pettää puolisoaan.. ja itsekin tahtoisin tietää jso puolisoni pettäisi minua.

serkkuni eli kolme vuotta miehensä kanssa, ostivat oman asunnon ja saikin kuulla, että miehellä oli ollut muita naisia koko ajan.. voit vaan kuvitella minkälainen järkytys oli kuulla se monen vuoden jälkeen.. ero siinä heille tuli ja serkku sanokin, että kunpa ystävät oisvat kertoneet jo heti ekaste pettämiskerrsta, ois säästytty paljolta tuskalta

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Älä ole naiivi.

Sun elämässäsi asia tuntuu isolta. Sinun tehtäväsi ei ole olla moraalin portinvartija.

Minunkin mieheni pettää minua. Tiedän sen, mutta en halua reagoida siihen. Minulle riittää tää - toistaiseksi.

minä en kykenisi samanlaiseen elämään.. väitätkö vielä kaiken lisäksi rakkaudeksi tuota, että mies panee muitakin sinun lisäksesi

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Älä ole naiivi.

No mitä väliä jos joku tulis sulle kertomaan? Sähän tiedät jo.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
joo hankalassa vàlikàdessà oot, juu juu. sàhàn se oletkin se tapahtumien pààhenkilò..... pitààkò ottaa osaa ja làhettàà halihymiòità?

no enhän mä niin ole väittänyt, että mä olisin päähenkilö. :headwall:
Mutta tottahan se on, että kyllä tässä jää vähän kahden tulen väliin.

No mitä väliä jos joku tulis sulle kertomaan? Sähän tiedät jo. [/quote]

Välittäisin. Ajattelisin, että viestin tuoja on elämästä tajuamaton idiootti enkä olisi hänen kanssaan tekemisissä. Arvostan ihmisten itsemäärämisoikeutta ja yksityisyyttä.

Yhteistyössä