ahdistaa, sain tietää että ystävä pariskunnan nainen pettää :( Hankalassa välikädessä oon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Nyt mulla on hirveä ristiriita mitä teen. Ja asia on totta, sen tiedän :(

Mitä mä teen? Vaikka naninen ei mulle mitään tehnyt, ei mun moorali hyväksy ihmistä joka pettää vuosien ajan. Se mies ei ansaitse sellaista, kukaan ei.

Nytkin nainen nukkuu humalaa pois, kun mies hoitaa lapset ja laittaa ruokaa. Muutenkin mies on suht hyvä mies, auttaa kotona ja antaa naiselle omaa aikaa.

Mä en haluaisi olla se joka kertoo, mutta en halua että tuo mies joutuu kärsimään. Hän on heistä se vastuullisempi, fiksumpi ja mukavampi.
Ja ei, en halua häntä itselleni, ennen kuin joku tulee sitä ehdottamaan.

hups, hieman kirjoitus virheitä, kun kiihdyksissä kirjoitin.

Mä en voi katsoa sitä miestä silmiin, kun tiedän tuollaista.
Ei hän sitä ansaitse, ottaisi lapset ja lähtisi, jääköön pettäjä yksin.

Miulla oli pari vuotta sitten sama tilanne ja päätin olla kertomatta naiselle. Mietittiin sitä yhdessä toisen kaverin kanssa, joka myös tiesi (tuntui, että koko kylä tiesi, mutta ei tää nainen...). Siinä joutuu niin ikävään välikäteen, että myöhemmin asia saattaa kääntyä niin, että petetty kaveri syyttää juoruilusta tai muusta ja kaverisuhde päättyy siihen.

No kerro jos se sinua niin vaivaa.... hankalia tälläiset asiat!! Mutta voi myös olla hyväksi että mies saa tietää eikä elä " onnellisessa " parrisuhteessa!!

Mies on liian lälly. Hänen pitäisi pitää vaimonsa aisoissa ja olla tulinen. On varmaan sängyssäkin nössö ja siks vaimo pettää. Pullamössö-miehet ei kelpaa seksiin.

suoraan sanottuna, mä ennemmin menetän ystävän, kuin elän valheessa. Koska tuo mies on ystäväni myös, ja jos pitää valita, säilytän mieluummin miehen ystävänäni kuin sen naisen.

On mies siis ilmeisesti epäillyt joskus jotain, mutta ei koskaan ole saanut varmuutta asiaan.

Eihän se mies mikään lälly ole , kunnon mies,muija siinä on vastuuton horo. Mitäs jos ottasit asian puheeksi sen naisen kanssa, ja ilmaisisit hänelle mitä mieltä olet ja käskisit miettimään asioita. Ei mun mielestä sellasia ystävinään tartte pitääkään jotka on aivan eri tasolla noitten moraalikysymysten kanssa, silloinhan mahdollistaa toisen käytöksen. Tarkoitan jos nainen ottaa nokkiinsa jospa hän vaikka avautuis ja voisitte kunnolla puhella, tkanahan voi olla jotain mitä et tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
suoraan sanottuna, mä ennemmin menetän ystävän, kuin elän valheessa.

No sitten sie varmaan kerrot?

pakko kai se on, koska mä en yksinkertaisesti edes osaa salailla asioita, enkä varmasti pysty normaalisti käyttäytymään heidän seurassaan kun tiedän asian.

Toinen kysymys, jos kerron, ennen joulua, vai joulun jälkeen.? En mä heidän jouluaan haluaisi pilata, joten taidan edes joulun yli odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
suoraan sanottuna, mä ennemmin menetän ystävän, kuin elän valheessa.

No sitten sie varmaan kerrot?

pakko kai se on, koska mä en yksinkertaisesti edes osaa salailla asioita, enkä varmasti pysty normaalisti käyttäytymään heidän seurassaan kun tiedän asian.

Toinen kysymys, jos kerron, ennen joulua, vai joulun jälkeen.? En mä heidän jouluaan haluaisi pilata, joten taidan edes joulun yli odottaa.

Mutta jos kerrot joulun jälkeen menee uusi vuosi pilalle? Koko vuosi alkaa katastroofilla --> koko vuosi on pilalla... uusi vuosikymmen alkaa ---> koko uusi vuosikymmen on pilalla. entä loppiainen, pääsiäinen, vappu, juhannus, sadonkorjuujuhla jne. jne.

että sanoisin tälle mun ystävälle, että minusta teet väärin ja en halua tulla enää teidän yhteiseen kotiin koska ahdistaa asia sen verran. Terve moralisointi on nyt paikallaan. Itse en kaipaisi ystäväkseni ihmistä jonka arvot on täysin erilaiset kuin omani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän se mies mikään lälly ole , kunnon mies,muija siinä on vastuuton horo. Mitäs jos ottasit asian puheeksi sen naisen kanssa, ja ilmaisisit hänelle mitä mieltä olet ja käskisit miettimään asioita. Ei mun mielestä sellasia ystävinään tartte pitääkään jotka on aivan eri tasolla noitten moraalikysymysten kanssa, silloinhan mahdollistaa toisen käytöksen. Tarkoitan jos nainen ottaa nokkiinsa jospa hän vaikka avautuis ja voisitte kunnolla puhella, tkanahan voi olla jotain mitä et tiedä.

joo tätäkin mietin.
Mutta siinä tapauksessa nainen ehtii keksiä kaiken maailman selitykset, eikä välttämättä mulle asiaa myönnä.

Nainen on siis mieheni ystävä, ja sitä kautta tutustuin alun perin tähän pariskuntaan. he ovat todella läheisiä olleet lapsesta asti, kuin sisko ja veli. Miehelle oli nainen kertonut, ja sanonut ettei oma mies oli vuosiin edes kiinnostanut :/ Eli jos se nainen jollekin myöntää, niin mun miehelle, vaikka itsekin olen hänen ystävänsä.

hankalaa.

Yhteistyössä