Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ei se vaan niin helppoo oo monien kusetuskertojen jälkeen taas luottaa 100%..
kyllä mullakin varmasti olis ekana mielessä et minkä akan luona sitä on oltu jos ei yöksi olis kotiutunu..
edellisessä suhteessa kävi niin et ukko ei ollutkaan yötä kotonaan vaan muka kaverinsa tallilla nukahtanu sohvalle..
no meni pari vkoo niin suhde loppui kun ukko kerto et mis todellisuudessa oli ollut..
voitteko muka oikeesti sanoo etteikö se edes kävis mieles ettei ukkonne vois muka olla jossain toisen luona jos ei tuu kotiin yöks..
Jos mun mies ei ole kotiutunut baarireissulta, kun herään. Soitan hänelle ja aina on vastannut. Jos ei vastaisi, kyllä varmasti mainitsisin asiasta, koska olisin huolissani ja voisin epäillä hänen kertomustaankin, miksi ei vastannut ja missä oli, mutta ilman kunnon todisteita uskottomuudesta asia jäisi siihen.
Jos minua asia vaivaisi ja joutuisin miettimään, niin että tulisin hulluksi, jättäisin mieheni.
Kyllä saa mun mies olla onnellinen, että sillä on minut![]()
minäkin mainitsin asiasta.. olin huolissani. hädissäni soittelin poliisille ja sairaalaan. kuitenkin kaikki se mitä tapahtui vaikuttaa siihen että tulevaisuudessa ajattelen toisin, mun ajatukset isosta osasta asioita muuttui silloin kun mies istui sohvalla ja kertoi vuoden mittaisesta suhteestaan ystävääni. se että kusetetaan kuus nolla ja pitkään takaa mulle sen että luottaminen tulee olemaan vaikeaa.. mahdollista mutta vaikeaa. minua ei liene voi syyttää siitä että pelkään että sattuu ja pahasti. luottamus on ansaittava, mutta tiedän että sen oi saada takaisin.