?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:oman miehen kanssa on puhuttu, kummankin tekee mieli kertoa miehelle naisen touhuista.
Todella vaikeaa olla jatkossa luontevasti heidän seurassaan kun tietää tämän.
Nyt alan ymmärtää naisen sairalloista mustasukkaisuutta... pelkää vissiin miehen tekevän samaa mitä itse tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oman miehen kanssa on puhuttu, kummankin tekee mieli kertoa miehelle naisen touhuista.
Todella vaikeaa olla jatkossa luontevasti heidän seurassaan kun tietää tämän.
Nyt alan ymmärtää naisen sairalloista mustasukkaisuutta... pelkää vissiin miehen tekevän samaa mitä itse tekee.
Erikoista että mies haluaa pettää ystävänsä luottamuksen. Yleensä miehet on kuin muureja näissä asioissa. Jospa tuo olisi kuitenkin enemmän sinun vitutuksen aiheesi kuin miehesi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yllättävän moni näköjään salaisi ystävältään, että tätä oetetään...
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Älä ole naiivi.
Sun elämässäsi asia tuntuu isolta. Sinun tehtäväsi ei ole olla moraalin portinvartija.
Minunkin mieheni pettää minua. Tiedän sen, mutta en halua reagoida siihen. Minulle riittää tää - toistaiseksi.
Pidä huoli omista asioista.
Viestin tuoja ammutaan aina.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Älä ole naiivi.
Sun elämässäsi asia tuntuu isolta. Sinun tehtäväsi ei ole olla moraalin portinvartija.
Minunkin mieheni pettää minua. Tiedän sen, mutta en halua reagoida siihen. Minulle riittää tää - toistaiseksi.
Pidä huoli omista asioista.
Viestin tuoja ammutaan aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Pistä postia miehelle nimettömänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:joo hankalassa vàlikàdessà oot, juu juu. sàhàn se oletkin se tapahtumien pààhenkilò..... pitààkò ottaa osaa ja làhettàà halihymiòità?