?
..
Vieras
aina kun mulle tulee jotain esim: nään entisen koulukiusaajan niin alan tärisemään ja sydän lyö todella nopeaa... siis verenpaine nousee,mut voiko olla jotain paniikki häiriötä?tai jtn..?vai onko normaalia verenpainen nousua?