mitä on? normaalia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
aina kun mulle tulee jotain esim: nään entisen koulukiusaajan niin alan tärisemään ja sydän lyö todella nopeaa... siis verenpaine nousee,mut voiko olla jotain paniikki häiriötä?tai jtn..?vai onko normaalia verenpainen nousua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
johtuu tod näk siitä, ettet ole käsitellyt asiaa. joko kannat kaunaa tai et vaan voi antaa anteeksi. ja kroppa reagoi.

juu...mietin vain että se iskee aina se tärinä ja vapina ja siis koko kroppa tärisee ja sydän hakkaa... mut voiko olla jotain paniikki häiriötä?ym?
 

Yhteistyössä