Allergiaa vai mitä ihmettä tämä on???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Tyttö on vuoden ikäinen ja viikon verran ollaan sekoiteltu normaalia rasvatonta maitoa korvikkeen sekaan. Tytöllä nousee näppylöitä suun ympärille ja poskiin ja satunnaisesti muualle kasvoihin. onko tämä allergiaa? myöskin jos tyttö itkee kovasti,niin nousee näppylöitä kasvojen iholle.
voiko tämä olla maitoallergiaa vai miksi iho reagoi noin?
 
Meillä tuli oireita alkuun maidosta. Poika oli noin vuoden vanha. Pidettiin parin kuukauden tauko ja otettiin maito uudelleen käyttöön. Taas tuli samat oireet, taas parin kuukauden tauko ja vasta siten maito onnistuttiin ottamaan ruokavalioon. Neuvolassa sanoivat, ettei ole mahdollista että maito ei käy ja korvike käy, mutta näin meillä.
 

Yhteistyössä