H
huolissaan
Vieras
Tyttö on vuoden ikäinen ja viikon verran ollaan sekoiteltu normaalia rasvatonta maitoa korvikkeen sekaan. Tytöllä nousee näppylöitä suun ympärille ja poskiin ja satunnaisesti muualle kasvoihin. onko tämä allergiaa? myöskin jos tyttö itkee kovasti,niin nousee näppylöitä kasvojen iholle.
voiko tämä olla maitoallergiaa vai miksi iho reagoi noin?
voiko tämä olla maitoallergiaa vai miksi iho reagoi noin?