Antakaas vinkkiä/kokemuksia, mitä tää on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Olen raskaana rv33 ja tulee jotain kipeitä vihlasuja kävellessä ja muutenkin touhutessa välillä, tullu muutaman päivän..neuvolassa sanottiin että ok jos ei suppaile samalla, kun kauan sitten kysyin ..mut aloin miettii onko noi jtn avaavia juttuja vai jotain mikä johtuu esim. vauvan liikkeistä tms?
ei siis supista.
 

Yhteistyössä