Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!:
Mä varmaan menisin päivystykseen taikka synnärille ja sanoisin, etten ole lähdössä pois ennenkuin saan apua (ja toteaisin vielä, etten muuten edes pääsisikään kävelemään pois)
PAKKO saada apua, ellei pysty kävelemään edes, synnärille sanot ettet voi enää olla kun sattuu niin kovin. VAADIT hoitoa taikka käynnistystä
Näin.Vähän vastaavassa olen tehnyt noin,vaikka puhelimitse olisi sanottu että ei tartte tulla,ei oo mitään hätää.Toisella kertaa vauva syntyi sit kutienkin keskosena (vaikka ei kuulema mitenkään vois olal synnytys käynnsitymässä...) ja toisella kertaa käynnistelivät,ku olin tosi kipeä. Viimosesta piti myös vaatia käynnsitystä,kun painoasrvio oli 4,5kiloa,ja meinasvat että annetaan vaan vielä kasvaa 1,5viikkoa.Siinä vaiheessa kun mies soitti että tahtoo ylilääkärin numeron kysyäkseen maksusitoumusta toiseen sairaalaan,koska ei ekrta mitäänt ehdä vaikka oli jo ikuisuus vahdattu vauvan kasvua,ja ideana oli ettei anneta kasvaa edes yli 4 kilon, niin tilaa löytyikin osastolta heti.