J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:hyppää jokeen
Soittelet sinne nyt uudestaan, siellä on vuoro varmasti vaihtunut ja yöllä miehitys on yleensä aina pienempi. Kerrot jo yöllä soittaneesi.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kerroin sinne jo yöllä soittaneeni ja että vastaanotto siellä oli vähän ristiriitainen. Sain kyllä siis niitä ohjeita ja kätilö pahoitteli että olen niin kipeä mutta alkuun hän aika töksäytellen kysyi, että "mitä luulet että me voidaan keskellä yötä asialle tehdä"...niin...jos mä tietäisin että mitä voi tehdä niin en kai mä soittanut ois :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:Eikös kaikenmaailman vaivat kuulu (viimeisillään) raskaanaolemiseen? Uskon, että kivut hellittävät synnytyksen jälkeen ja ei siihen pitkä aika, jos viikkoja kerta noin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja MakaPaka:Eikös kaikenmaailman vaivat kuulu (viimeisillään) raskaanaolemiseen? Uskon, että kivut hellittävät synnytyksen jälkeen ja ei siihen pitkä aika, jos viikkoja kerta noin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Ei pahalla, mutta mä en usko että sun kivut oikeesti on sitä luokkaa ettet kävelemään pysty
Liitoskipuja ollut mullakin ja olo onneton, mutta ei pidä liioitella.
Alkuperäinen kirjoittaja himputti:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Ei pahalla, mutta mä en usko että sun kivut oikeesti on sitä luokkaa ettet kävelemään pysty
Liitoskipuja ollut mullakin ja olo onneton, mutta ei pidä liioitella.
Mistä teitä idiootteja sikiää?!?!Sanotko hätäsektioon joutuneellekin, että tuskin nyt oikeasti oli mitään syytä sektioon, kyllä minunkin lapseni tuli alakautta? Tai jos vaikkapa jollekin tulee raskausmyrkytys ja joutuu sairaalaan niin sanot, että tuskinpa sinulla mitään sellaista edes oli, kyllä minuakin vähän turvotti, voi kamala...
t: Itse erittäin kovista liitoskivuista kärsinyt viimeisessä raskaudessani, vuodelevossa 3 viikkoa