M
m
Vieras
Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:En tietenkään ole täysin liikuntakyvytön, enhän mä niin ole väittänytkään. Ongelma on pahimmillaan silloin, kun olen maannut paikoillani ja siitä lähden liikkeelle. Eli käytännössä yö ja yön aikana tapahtuvat wc-reissut. Nyt päivällä koitan maata mahdollisimman vähän, jotta pysyn liikuntakuntoisena.
Niin, mä tiedän tuon mutta ei siinä oikein muu auta kuin ottaa särkylääkettä ja odottaa että vauva syntyy. Oletko laittanut isoa tyynyä jalkojen väliin? Se auttoi mulla vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja koklaa:ootko koittanut pitää maatessa jalkoja tosi paljon haarallaan?? Siis TOSI paljon
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö::hug:
Jaksamista!
Eikös vastaavassa tilanteessa voi kokeilla mennä kunnon itkun kanssa synnärille sanomaan että että toivot käynnistystä? Luulisi että se olisi paljon normaalimpi toimempide kuin katetrin laittaminen, kun eihän noihin kipuihin enää muu auta kuin se että saat vauvan ulos.
En tiedä. En siis tosiaan osaa sanoa että lähtevätkö tästä syystä käynnistämään. Viikkoja kyllä olisi onneksi jo tarpeeksi että vauvalle ei pitäisi ongelmia tulla, mutta en tosiaan tiedä.
Pitää varmaan soittaa synnärille täänään uudestaan jos eivät päivystyksessä keksi mitään mikä auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pirtsi:Ihan vaan lueskelin tätä ketjua ja en voi kuin ihmetellä joidenkin palstailijoiden julmuutta ja ilkeyttä!! Mut tosi paljon voimia ja jaksamisia sulle! Toivotaan, että ensi yö olisi parempi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja efg:Chef, koita kestää, mulla on llut tässä raskaudessa ihan mielettömiä kipuja joka puolella, ja kaikki sanoo että kuuluu asiaan. Jo noin viikolla 24+ alkoi mieletön särky vatsassa ja lonkissa, enkä päässyt vessaan kunnolla, miehen täyty tulla nostamaan ylös. Asun myös Turussa, ja TYKS:stä sanottiin että on normaalia, kun lihakset antavat periksi. Eli _mitään_ helpotusta en saanut. Kivut olivat niin kovia että oksensin. Pissasin pottaan, joka asetettiin vessanpöntön kannelle, ettei tarvinnut kyykkiä. Luojalle kiitos appiukosta, on lääkäri, ja antoi jotain pahimman yli. Nytkin kvut ovat pahat, mutta ei mitään verrattuna siihen helvettiin, jota kesti ikuisuus...
Kuulostaa ihan helvetilliseltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.
Eivät ota mua sinne vastaan. Sinne on jo tänään soitettu. Vasta kun pissaan housuuni, saan sinne mennä. Muutoin pitää odottaa 1-7 päivää jotta sinne lähetteellä pääsen.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.
Eivät ota mua sinne vastaan. Sinne on jo tänään soitettu. Vasta kun pissaan housuuni, saan sinne mennä. Muutoin pitää odottaa 1-7 päivää jotta sinne lähetteellä pääsen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Antaisko ne epiduraalin sairaalassa? En yhtään tiedä mutta se varmaan auttais. Sairaalasta varmaan sais niitä aikuisten vaippoja, niin ei tarvis joka lirauksen takia aina könytä sinne vessaan. Mä sinuna menisin vaan sinne synnärille, vaikka ambulanssilla niin niiden on pakko ottaa vastaan ja auttaa jotenkin. (En lukenu koko ketjua, en tiedä onko näitä jo ehdotettu).
Onnea tulevaan synnytykseen :heart: .
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä lähtisin synnärille ja sanoisin, että elleivät käynnistä, niin ottaisivat edes osastolle, jossa saisi valvotusti sellaiset kipulääkkeet, jotka auttaa.
Sano, että pissasit. Eihän ne sitä tiedä.*jaksamisia* se Kyllä palkinto on kaiken arvoinen.