Mitä mieltä tästä asusta? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En taas ymmärrä tätä teilausta... Minusta ihan hieno muutoin, en vain oikein pidä nahkatakeista naisilla ja tuo paita näyttää lähinnä yöpaidalta. Kengät eivät vain ole oikein minun makuuni enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota legginssimuotia. Mutta niin kuin sanoin, ihan hieno muutoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari76:
En taas ymmärrä tätä teilausta... Minusta ihan hieno muutoin, en vain oikein pidä nahkatakeista naisilla ja tuo paita näyttää lähinnä yöpaidalta. Kengät eivät vain ole oikein minun makuuni enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota legginssimuotia. Mutta niin kuin sanoin, ihan hieno muutoin.

Minä ymmärrän tämän teilauksen oikein hyvin. Suurin osa täältä on jostain takahikiältä, eikä ymmärrä muodista yhtään mitään. Noita kaikkiahan kaupat on juuri nyt pullollaan, ja nimenomaan juuri noin, että tuollainen löysempi paita tiukemman ja pidemmän päälle, legginsien ja lyhyen takin kanssa, takki voi olla nahkaa, farkkua tai vaikka prätkärotsin mallinen trikootakki.

Pukeutumisessa saa olla leikkisyyttä, ei aina tarvitse olla yleisen normin mukaan tyylikäs, ja pukeutua niinkuin tietyn ikäisen oletetaan pukeutuvan. Suurin osa naisista pukeutuu tosi tylsästi, ja tavallisuudesta poikkeava teilataan.

Tuulipukukansa jyllää taas, huhhuh.

Hyvä ap, jatka samaan malliin!

Kengät on ihanat, takki ok. Pitsileggareista en itse välitä mutta saattavat menetellä jos muu asu ok. Mutta se yöpaitapituinen kissapaita... ei, ei! Kuosi oli muutenkin turhan kasari ja vielä tuo pituus :headwall: .

Pistä joku repäisevä pääkallotoppi tms. ei-liian-äklö seuralainen niille pitsipöksyille, niin asu on kyllä edelleen hiukan kasari, mutta nykyaikaan päivitetty sellainen = kehtaisin ainakin itse lähteä.

Nyt vasta ehdin niin pitkälle ketjussa, että honasin kuvia olevan useita :)

Mun mielipiteeni varmasti on kovin erilainen kuin monella muulla, mutta edelleen tykkään niistä ekan kuvan Mary Jane -kengistä kovasti. Näistä eri vaihtoehdoista itselleni valkkaisin kuvan kolme asun täydennettynä ykköskuvan jakulla ja kengillä. Mutta sulle hyväkroppaisena naisena sopii mainiosti tuo hame ja saappat -asukokonaisuuskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä sanoin jo, mutta sanon edelleen, että se vika on ihan ehdottomasti paras! Et laita mitään säkkejä päälle.

`Sama, kiva kroppa aplla, jota kehtaa esitellä

Ok täytynee mennä mekko-ostoksille..:-D Tuo vika kuva on parin vuoden takainen, ajalta ennen lasta, ja melkein olen jo samoissa mitoissa, 3 kg enää, mutta noita vaatteita ei varmaankaan ole enää, on varmaan myyty kirppiksellä. Mutta vois etsiä jotain kynähameen tyyppistä, noin 10 cm pidempää kuin tuo kuvan hame, ja laittaa sen kanssa vaikka tuon kuvan kolme punaisen topin ja kengät, ja kaulakorun. Niillä vois Tallinnassa rillutella.:-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Heh :) Tämän ketjun ap on nimimerkki Suzyanne. Vika kuva mekossa ja saappaissa muistu heti mieleen kroppakuva+bmi-ketjusta :D

No mustutaan sitten. Näin on, ei haittaa, arvelinkin että joku tunnistaa tuon vika kuvan.. :D En ole koskaan tuossa ekassa asussa menossa ovesta ulos, kunhan kokeilin, ja sitten totesin että kamala kasariyhdistelmä, ja olen käyttänyt noita osia erikseen. Tosin nuo pitsileggarit jotka viime viikolla ostin hetken mielijohteesta. saattavat jäädä kokonaan käyttämättä, tai kotiasuksi. :whistle:

Osittain halusin nähdä millaisen murskavastaanoton asu saa, ja saihan se, mulla oli kivaa. :D