L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leila:Tekonuorekas oli ensimmäinen sana joka minulle tuli mieleen tästä kuvasta
Alkuperäinen kirjoittaja Mari76:En taas ymmärrä tätä teilausta... Minusta ihan hieno muutoin, en vain oikein pidä nahkatakeista naisilla ja tuo paita näyttää lähinnä yöpaidalta. Kengät eivät vain ole oikein minun makuuni enkä ole koskaan ymmärtänyt tuota legginssimuotia. Mutta niin kuin sanoin, ihan hieno muutoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä sanoin jo, mutta sanon edelleen, että se vika on ihan ehdottomasti paras! Et laita mitään säkkejä päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Mä sanoin jo, mutta sanon edelleen, että se vika on ihan ehdottomasti paras! Et laita mitään säkkejä päälle.
`Sama, kiva kroppa aplla, jota kehtaa esitellä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä vielä yksi asu. Ikimaailmassa en kyllä noin lyhyessä hameessa menisi ihmisten ilmoille, pidempi pitäisi olla, mutta kunhan laitoin tuon kuvan tänne, ollaan sitten kunnolla tyylittömiä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6285738.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:HehTämän ketjun ap on nimimerkki Suzyanne. Vika kuva mekossa ja saappaissa muistu heti mieleen kroppakuva+bmi-ketjusta
![]()