Mitä mieltä tästä asusta? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No jos noista jokin niin toi viimenen,vaikka onkin aika arkinen

Pitääks baarikierroksella aina sit olla täysin viimesen päälle...musta on parempi mennä rennoissa ja kivoissa vaatteissa...

No en tiedä muuttaako tämä koko asian, mutta olen menossa baarikierrokselle Tallinnaan. Ei kuitenkaan mihinkään hienoihin yökerhoihin. Mutta luulenpa että tuo farkkuasu saattaa olla tosiaan turhan arkinen.

Mitään minimekkoa ja piikkikorkkareita en kuitenkaan laita, etten sotkeennu paikallisiin, no joo onhan siellä upeitakin naisia paljon toki.:-) Nuo kengät on muuten Virosta, ja konservatiivisimmasta päästä mitä koko liikkeessä oli, voi sitä kiiltonahan ja timangien määrää. :-)

Pitääks baarikierroksella aina sit olla täysin viimesen päälle...musta on parempi mennä rennoissa ja kivoissa vaatteissa...

Sanoinko niin?
Toi oli kuule ihan hyvällä toi komma:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en tiedä muuttaako tämä koko asian, mutta olen menossa baarikierrokselle Tallinnaan. Ei kuitenkaan mihinkään hienoihin yökerhoihin. Mutta luulenpa että tuo farkkuasu saattaa olla tosiaan turhan arkinen.

Mitään minimekkoa ja piikkikorkkareita en kuitenkaan laita, etten sotkeennu paikallisiin, no joo onhan siellä upeitakin naisia paljon toki.:-) Nuo kengät on muuten Virosta, ja konservatiivisimmasta päästä mitä koko liikkeessä oli, voi sitä kiiltonahan ja timangien määrää. :-)

Ei saa kiduttaa kenkäfriikkiä!!! |O

*alkaa säästää TAAS rahaa tulipalon tuhoamien jalkineiden korvaamiseen uusilla ja entistäkin ihanammilla*

Joo mä tykkään kyllä baariin pukeutua, muttei liian hienosti kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:

Ei saa kiduttaa kenkäfriikkiä!!! |O

*alkaa säästää TAAS rahaa tulipalon tuhoamien jalkineiden korvaamiseen uusilla ja entistäkin ihanammilla*

Suolaa haavoihin, mutta siellä on paljon edullisempia kenkiä kuin Suomessa. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeile yhdistää osia noista kahdesta asusta seuraavasti.

Ekassa asussa parasta oli jakku. Se oli tosi kaunis, joten käytä sitä. Käytä myös ekan asun harmaata toppia/mekkoa. Toisesta asusta käytä mustia legginsejä ja kenkiä. Siinä sinulle asu baariin.

Kiitos, hyvä ehdotus! Tuo jakku on tosiaan ihana, ja ihanan pehmeää, aitoa nahkaa. :-)

Ota tästä kokonaisuudesta kuva näytille. Kuulostaa parhaalta. Muuten tykkäsin eniten tosta viimeisestä, siinä topissa tosin voisi olla enemmän kimallusta tai "jotain"

siis kukä kyselee & laittaa kuvia tänne baarivaatteistaan??? jos ei ihminen itse osaa päättää niin olkoot menemättä. ja sun kyllä noiden asujen perusteella kannattais jäädä kotiin! Aivan kamalia!!!

Mä en tykkää tuosta tokasta vaihtoehdosta yhtään, liian pitkä mekko ja nilkkapituiset leggarit saa näyttämään todella tappijalkaiselta eikä tuo look ole ollenkaan trendikäs. Lisäksi tuo ei imartele sun kroppaasi yhtään, vaikka itse kropassa ei todellakaan mitään vikaa ole.

Mä laittaisin tuon nahkajakun, jonkun simppelin tunikan ja leggarit, jotka on puoleen pohkeeseen, ei nilkkoihin. Tai jos on tarpeeksi pitkä mekko niin ne leggarit voi kyllä jättää poiskin, ei niitä tarvitse aina joka asukokonaisuuteen tunkea.

Täytyy muuten vielä lopuksi sanoa, että täällä Tampereella kyllä näkee baareissa ja kaupungilla toooodella paljon tuon ekan kuvan tyylisiä yli-isoja paitoja/tunikoita legginsien kanssa, nuorilla naisilla lähinnä.

noiden legginsien kanssa olisi kiva joku musta tai muu yksivärinen mekko, ehkä vähän vartalonmyötäinen tai jotenkin paremmin istuva. Laittaisin myöskin sirommat kengät.

Et oo tosissas ja halusit vaan kokeilla, mitä porukka sanoo asusta.

Ihan karsee silti, oli pointti mikä tahansa, en edes tiedä missä tuota asua käyttäisin??

Ehkä naamiaisissa!!

En jakanut kahlata ketjuja läpi, mutta eikö kenellekkään muulle tullut mieleen, että kissan kieli oli kuin kikkeli väärässä paikassa. Eli jotenkin pomppasi sieltä todella kummallisesti.

En itse lähtisi noissa kamoissa, mutta mä olenkin tätimäisempi 30+ tyyppi :D

Ihan karsee silti, oli pointti mikä tahansa, en edes tiedä missä tuota asua käyttäisin??

Ehkä naamiaisissa!!

Joo osittain totta, en tuossa asussa lähde mihinkään, tajusin sen huonoksi ihan itsekin, halusin vaan nähdä mitä täällä sanotaan.:-)

Kissapaitaa voisin pitää ehkä kotona, ja pitsileggareita myös. Mustan tai harmaan mekon kanssa voisin mustat legginsit laittaa.:-)

Ehkä naamiaisissa!!

ja mä oon sentään melkein 60 vee

Mä en tykkää tuosta tokasta vaihtoehdosta yhtään, liian pitkä mekko ja nilkkapituiset leggarit saa näyttämään todella tappijalkaiselta eikä tuo look ole ollenkaan trendikäs. .

No tuo on kyllä juuri paraikaa myynnissä ihan ison (tosin halpis)ketjun kaupassa, kyllä sen pitäisi olla juurikin trendikäs, eilen ostettu. :-) Tuollaisiahan nyt on kaupat pullollaan. Joo en ole itsekään tuosta mekosta ihan varma, sellainen halattihan se on, mutta minusta pirtsakalla tavalla erikoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
siis kukä kyselee & laittaa kuvia tänne baarivaatteistaan??? jos ei ihminen itse osaa päättää niin olkoot menemättä. ja sun kyllä noiden asujen perusteella kannattais jäädä kotiin! Aivan kamalia!!!

Miten niin kuka, tosi monihan laittelee tänne kuvia milloin mistäkin asuista ja kyselee muiden mielipiteitä, tänäänkin on ollut minun lisäkseni muitakin.

Painu muualle päätäsi aukomaan, kotiin en aio silti jäädä. Kiitos ja heihei.

Minkä ikäinen olet ap?

Kerroin tuolla alussa muistaakseni jossain, että 30+. Joo tiedän että mun pitäis varmaan pukeutua jotenkin eri tavalla, klassisemmin tms., mutta minä olen minä. :-)

:laugh: :laugh:
Klassisesti, my ass! Ei ikinä! Ikä ei kerro, kuinka pukeutua.

Ei voi omaa luontoaan vastoin toimia, oli vaikka kuinka upea ja täydellisen sopiva asukokonaisuus, jos sen kantajasta näkee, että tämä ei siinä viihdy, yleisilme on surkea.

Huomenna laitan tänne vielä yhden kuvan jos ehdin, siihen tulisi tämä ykköskuvan nahkatakki, eräs mustavalkoinen trikootunika/mekko, mustat legginsit, ja nämä kahden viimeisen kuvan kengät.:-)

Huomenna laitan tänne vielä yhden kuvan jos ehdin, siihen tulisi tämä ykköskuvan nahkatakki, eräs mustavalkoinen trikootunika/mekko, mustat legginsit, ja nämä kahden viimeisen kuvan kengät.:-)
Kuulostaa jo paljon paremmalta. :) Tosin mä olen edelleen sitä mieltä että ne leggarit saisi olla mieluummin puoleen pohkeeseen kuin nilkkoihin.