H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:No jos noista jokin niin toi viimenen,vaikka onkin aika arkinen
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:No jos noista jokin niin toi viimenen,vaikka onkin aika arkinen
Pitääks baarikierroksella aina sit olla täysin viimesen päälle...musta on parempi mennä rennoissa ja kivoissa vaatteissa...
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:No jos noista jokin niin toi viimenen,vaikka onkin aika arkinen
Pitääks baarikierroksella aina sit olla täysin viimesen päälle...musta on parempi mennä rennoissa ja kivoissa vaatteissa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en tiedä muuttaako tämä koko asian, mutta olen menossa baarikierrokselle Tallinnaan. Ei kuitenkaan mihinkään hienoihin yökerhoihin. Mutta luulenpa että tuo farkkuasu saattaa olla tosiaan turhan arkinen.
Mitään minimekkoa ja piikkikorkkareita en kuitenkaan laita, etten sotkeennu paikallisiin, no joo onhan siellä upeitakin naisia paljon toki.Nuo kengät on muuten Virosta, ja konservatiivisimmasta päästä mitä koko liikkeessä oli, voi sitä kiiltonahan ja timangien määrää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en tiedä muuttaako tämä koko asian, mutta olen menossa baarikierrokselle Tallinnaan. Ei kuitenkaan mihinkään hienoihin yökerhoihin. Mutta luulenpa että tuo farkkuasu saattaa olla tosiaan turhan arkinen.
Mitään minimekkoa ja piikkikorkkareita en kuitenkaan laita, etten sotkeennu paikallisiin, no joo onhan siellä upeitakin naisia paljon toki.Nuo kengät on muuten Virosta, ja konservatiivisimmasta päästä mitä koko liikkeessä oli, voi sitä kiiltonahan ja timangien määrää.
![]()
Ei saa kiduttaa kenkäfriikkiä!!! |O
*alkaa säästää TAAS rahaa tulipalon tuhoamien jalkineiden korvaamiseen uusilla ja entistäkin ihanammilla*
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokeile yhdistää osia noista kahdesta asusta seuraavasti.
Ekassa asussa parasta oli jakku. Se oli tosi kaunis, joten käytä sitä. Käytä myös ekan asun harmaata toppia/mekkoa. Toisesta asusta käytä mustia legginsejä ja kenkiä. Siinä sinulle asu baariin.
Kiitos, hyvä ehdotus! Tuo jakku on tosiaan ihana, ja ihanan pehmeää, aitoa nahkaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et oo tosissas ja halusit vaan kokeilla, mitä porukka sanoo asusta.
Ihan karsee silti, oli pointti mikä tahansa, en edes tiedä missä tuota asua käyttäisin??
Ehkä naamiaisissa!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et oo tosissas ja halusit vaan kokeilla, mitä porukka sanoo asusta.
Ihan karsee silti, oli pointti mikä tahansa, en edes tiedä missä tuota asua käyttäisin??
Ehkä naamiaisissa!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tykkää tuosta tokasta vaihtoehdosta yhtään, liian pitkä mekko ja nilkkapituiset leggarit saa näyttämään todella tappijalkaiselta eikä tuo look ole ollenkaan trendikäs. .
Alkuperäinen kirjoittaja jep:siis kukä kyselee & laittaa kuvia tänne baarivaatteistaan??? jos ei ihminen itse osaa päättää niin olkoot menemättä. ja sun kyllä noiden asujen perusteella kannattais jäädä kotiin! Aivan kamalia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo vimppa + ekan takki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen olet ap?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkä ikäinen olet ap?
Kerroin tuolla alussa muistaakseni jossain, että 30+. Joo tiedän että mun pitäis varmaan pukeutua jotenkin eri tavalla, klassisemmin tms., mutta minä olen minä.![]()
Kuulostaa jo paljon paremmalta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Huomenna laitan tänne vielä yhden kuvan jos ehdin, siihen tulisi tämä ykköskuvan nahkatakki, eräs mustavalkoinen trikootunika/mekko, mustat legginsit, ja nämä kahden viimeisen kuvan kengät.![]()