Mitä mieltä tästä asusta? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ikäinen olet ap?

Kerroin tuolla alussa muistaakseni jossain, että 30+. Joo tiedän että mun pitäis varmaan pukeutua jotenkin eri tavalla, klassisemmin tms., mutta minä olen minä. :-)

:laugh: :laugh:
Klassisesti, my ass! Ei ikinä! Ikä ei kerro, kuinka pukeutua.

Ei voi omaa luontoaan vastoin toimia, oli vaikka kuinka upea ja täydellisen sopiva asukokonaisuus, jos sen kantajasta näkee, että tämä ei siinä viihdy, yleisilme on surkea.

Joo juurikin näin.

Minkä ikäinen olet ap?

Kerroin tuolla alussa muistaakseni jossain, että 30+. Joo tiedän että mun pitäis varmaan pukeutua jotenkin eri tavalla, klassisemmin tms., mutta minä olen minä. :-)

Siinä täytyykin olla tyylitajua, ettei yritä näyttää teiniltä, vaikka mieleltään olisikin nuori.

Pahinta juuri onkin, että "vähän" vanhempi yrittää pukeutua kuin teini ja sitten näyttääkin kuin olisi naamiaisin menossa tai tosi vanhalta ja yrittää olla muka nuori... kun löytää oman tyylinsä niin sitten se näyttää upealta ja toisetkin huomaavat, että siinäpä sähäkkä mimmi.

Huomenna laitan tänne vielä yhden kuvan jos ehdin, siihen tulisi tämä ykköskuvan nahkatakki, eräs mustavalkoinen trikootunika/mekko, mustat legginsit, ja nämä kahden viimeisen kuvan kengät.:-)
Kuulostaa jo paljon paremmalta. :) Tosin mä olen edelleen sitä mieltä että ne leggarit saisi olla mieluummin puoleen pohkeeseen kuin nilkkoihin.

On mulla sellaisiakin käytössä. :-)

Tuo vimppa + ekan takki

Joo juurikin sitä mallailin noiden kanssa.:-)

peesaan ylläolevaa

farkku ja toppi plus kengät
ehdottomasti nämä, jos tyyliä haet. nää on tyylikkäimmät, toivottavasti ne kengät on ne mitä siinä farkkukuvassa. En tykännyt myöskään ekan kuvan kengistä, vaikka en sitä erikseen maininnut.
tyylikkyys tulee siitä, että ne sopii kropallesi ja et ole kuin huutomerkki.

takin voit hyvin heittää ******un kun tulee kuuma.

Sulla on kiva kroppa ap, turhaan verhoat sitä säkkeihin :/.

Tuo musta mekko ei tarvitse leggareita alla.

Kissapaita + takki + kokomustat leggarit on ok. Eli ne pitsiset pois ja harmaa paita pois. Korviin korut, muttei enää kaulaan.
Tuo toppi farkut yhdistelmäkin oli kiva, mutta "liian" arkinen.

Jaksatko vielä ottaa kuvaa jossa pelkkä musta mekko ilman noita´leggareita ja sitten tuoensiksi mainitsemani, eli kissapaita ja kokomustat leggarit (kuvaa ilman takkia ), näkee kokonaisuuden paremmin. Baarissa kun kerran kaiketi olet ilman takkia.

Minusta sinulla on kiva, hiukan erilainen maku...Mustaa mustaa ja mustan mustaa näkee aina. Minusta tuo kissapaita on jopa kiva, jollain tapaa :)

Minkä ikäinen olet ap?

Siinä täytyykin olla tyylitajua, ettei yritä näyttää teiniltä, vaikka mieleltään olisikin nuori.

Pahinta juuri onkin, että "vähän" vanhempi yrittää pukeutua kuin teini ja sitten näyttääkin kuin olisi naamiaisin menossa tai tosi vanhalta ja yrittää olla muka nuori... kun löytää oman tyylinsä niin sitten se näyttää upealta ja toisetkin huomaavat, että siinäpä sähäkkä mimmi.

No joo toi on mun ongelma, ja vähän nuorempana syyllistyin tosi törkeästi juurikin siihen että pukeuduin täysin kuin teinit, vieläkin meinaa välillä lipsahtaa. Tiedän itsekin että se on kamalan näköistä kun naama alkaa rupsahtaa, ja vaatetus on kuin 15-vuotiaalla.

Mutta sitten taas tuo, että minun persoonani ja mieleni on nuoria, ja ihastuin oikeasti tuohon kissapaitaan heti kun näin sen.:-D Haluaisin olla juuri oma itseni , siis pukeutumisessa, mutten haluaisin näyttää wannabe-teini-MILF:iltä.:-D

Mun mielestä kolmas asuvaihtoehto oli tylsä - sori. :(

Itse pistäisin joko tokasta asuvaihtoehdosta sen tuninkan, sen kaveriksi itse pistäisin tummat tai vastaavat paksuhkot sukkahousut ja jotkut nätit, mieluusti pyöreäkärkiset kengät (terävät ei mielestäni sovi tuohon). Kaveriksi vielä se jakku ekasta kuvasta.

Jos ekan kuvan vaatteita katsoo, niin ottaisin kissapaidan pois ja sen alla olevan paidan jättäisin. Leggarit pois ja tilalle peittävähköt sukkikset. Tämä olisi mielestäni paras asu! Lisäksi vielä raskaita kaulakoruja ja avot! :)

.. Näin kun mielipidettä kysyttiin :)

Sulla on kiva kroppa ap, turhaan verhoat sitä säkkeihin :/.

Tuo musta mekko ei tarvitse leggareita alla.

Kissapaita + takki + kokomustat leggarit on ok. Eli ne pitsiset pois ja harmaa paita pois. Korviin korut, muttei enää kaulaan.
Tuo toppi farkut yhdistelmäkin oli kiva, mutta "liian" arkinen.

Jaksatko vielä ottaa kuvaa jossa pelkkä musta mekko ilman noita´leggareita ja sitten tuoensiksi mainitsemani, eli kissapaita ja kokomustat leggarit (kuvaa ilman takkia ), näkee kokonaisuuden paremmin. Baarissa kun kerran kaiketi olet ilman takkia.

Minusta sinulla on kiva, hiukan erilainen maku...Mustaa mustaa ja mustan mustaa näkee aina. Minusta tuo kissapaita on jopa kiva, jollain tapaa :)

En jaksa enää tänään kuvata, menen kohta nukkumaan, mutta ehkä huomenna.:-)

Ihastuin tosiaan tuohon kissapaitaan samantien.:-) Siellä on pakko pitää edes jotain toppia alla, kun siinä on selkä sellainen painijanselkä, ja sivutkin tosi avonaiset jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Täähän on Savanna!:
Sama likainen peili, sama asento, sama nahkatakki, samat pitsileggart, ettekä te huomanneet :D

Minullakin on likainen peili ja samanlaiset pitsilegginsit, enkä huomannut olevani Savanna! :o :laugh: :laugh:

Olisikohan asentokin poseerauksessani liki sama?

Alkuperäinen kirjoittaja Täähän on Savanna!:
Sama likainen peili, sama asento, sama nahkatakki, samat pitsileggart, ettekä te huomanneet :D

Minullakin on likainen peili ja samanlaiset pitsilegginsit, enkä huomannut olevani Savanna! :o :laugh: :laugh:

Olisikohan asentokin poseerauksessani liki sama?

Sitäpaitsi olen pessyt peilin jo.:-D

Sitäpaitsi olen pessyt peilin jo.:-D

Minä en ole viitsinyt... :saint: Ehkä joku päivä.

Ja joo ,poseerauskin oli melkein sama ;)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6285321.jpg

Aivan mielettömän ihana mekko, voisin tuossa lähteä ulos koska vaan! :-)

Tässä vielä yksi asu. Ikimaailmassa en kyllä noin lyhyessä hameessa menisi ihmisten ilmoille, pidempi pitäisi olla, mutta kunhan laitoin tuon kuvan tänne, ollaan sitten kunnolla tyylittömiä.:-)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6285738.jpg

:p Saapikkaat...

ei tuo minusta liian lyhyt ole, vain...yllätyksetön

sitäpä juuri, saappaat on asun juju.