Mitä kipuun raskausaikana?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JOs raskaus on toisen kolmanneksen alussa, buranankin voi kyllä tarv. ottaa...panacod on sallittua tai paracetamol 1g, täytyy vaan huolehtia, ettei parasetamoli vrk annos ylitä 4g, tilapäisessä käytössä mobilatia voi käyttää myös, lääkärin määräyksestä myös esim. tramal
 
comment1, <a href="http://www.italteconline.com/phpBB/profile.php?mode=viewprofile&u=167473"> link </a>, link , http://www.italteconline.com/phpBB/profile.php?mode=viewprofile&u=167473 link , 731,
 

Yhteistyössä