O
outoilija
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;25614959:Minä kävin kauppiksen ja kyllästyin sen tylsään ja raamitettuun työelämään. Lähdin lukemaan (olin muuten 23-24v) inssiksi. Alkupalkka oli 2500,- joka puolessa vuodessa nostettiin 3000,-. Nyt viiden vuoden työkokemuksen jälkeen se on 4000,- +työsuhdeauto
Jos sua kiinnostaa ne mittamies ja kaavoitushommat, onhan niitä rakenne-, kaavoituspiirtäjiäkin! Eikä koulutus ole kuin pari vuotta muistaakseni, he siis piirtelevät päivät pitkät näitä insinöörien ja muiden hapatuksien aivoituksia![]()
Ihana viesti. Kiitos!!
Ei hitto, nyt alkaa oikeasti nousemaan tuo opiskeluinto taas
Pakkohan sitä on tehdä jotain. Kun toisaalta tiedän etten ole ihan niin tyhjäpää ettenkö muka voisi tehdä mitään muuta kuin merkonomin hommia, niin miksi en vain hyppäisi tuntemattomaan ja yrittäisi tätä
Ja insinööritutkinnon avulla kai voi tehdä niin montaa eri juttua, ei tarvitse nyt ajatella että 4-5 vuoden kuluttua on tiedossa se yksi tarkka työtehtävä, vaan ehkä on aika laaja skaala eri työpaikkoja ja -tehtäviä mistä voi lopulta valita?
Tää insinööri-intoilu on minulla ollut jo 5 vuotta, joten kai sitä vain pitäisi uskoa että se tutkinto kannattaa vain hankkia, ei tästä muuten mitään tule