Kuinkahan sitä tekisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ttttt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"ttttt"

Vieras
Olen merkonomi. Valmistuin noin 10-vuotta sitten. Viimeiset 7-vuotta olen ollut kotona 3 lapsen kanssa. Töitä olen etsinyt ja etsinyt ei vain löydy kun paikkoja ei juuri ole. Toisaalta ajattelisin että ammattitaitoni on varmaan jo aika heikko kun olen ollut niin pitkään poissa työelämästä. Kokeilin tässä välillä toista alaa mutta tulin aikalailla siihen tulokseen että EHKÄ merkonomin hommat on sittenkin kaikista sopivimmat mulle. Tai en edes sitten tiedä mitä muuta lähtisin kokeilemaan??? Lähihoitajat ja lastenhoitajista on kova pula täällä... Lastenhoito ei kuitenkaan ollut ihan sopivaa minulle.

Todennäköistä olisi että merkonomina vaihtaisin alaa, mutta sinun en tiedä miten tekisin koska en ole sinä enkä pysty ottamaan huomioon kaikkia asioita jotka sinun päätökseesi vaikuttavat.

Jos menisit takas kouluun vaikka tradenomiksi? :) Kirjanpitoa jos tahtoo tehdä niin pitää olla ajan tasalla ja tuo 10 vuotta on hurjan pitkä aika olla poissa. Kaikki ottaa sellaset töihin jotka on tietosia nykypäiväst. Tai sit jos kelan kautta menisit johki tilitoimistoon töihin? Sitä kautta saisit varmasti työpaikankin :) tai sit tosiaan alan vaihto. Mut tee sellast mikä tuntuu omalta jutulta :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä