Mitä opiskella hoitovapaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nauski

Vieras
Olen nyt hoitovapaalla vielä seuraavat kaksi vuotta ja ajattelin opiskella tässä ohessa. Kun pohjakoulutuksena on vain peruskoulu niin mahdollisuudet ovat rajalliset. Katselin äsken merkonomi opintoja mutta koska kaikki ovat näyttötutkintoja tarvitsee olla työelämässä...

Sosiaaliala myös kiinnostaisi mutta se terveyspuoli ei yhtään. Onko ideoita vai onko nyt ainoa vaihtoehto mennä lukioon ja siitä ammattikorkeaan?

Kyllä meilkein iltalukio ja sitten esim. amk on tuossa tilanteessa paras vaihtoehto.

Itse opiskelen hoitovapaalla AMK:ssa,, lähipäiviä on jokatoinen viikko 2 iltaa ja lauantai ja tämä sopii oikein hyvin :)

Joo näin se on varmaan tehtävä. Katsoin lähihoitajan linjaa ja ne ovat myös näyttötutkintoja. Nopeesti vilkasin myös etälukion tehtäviä ja joutuu niissäkin näillä aivoilla töitä tekemään...

[QUOTE="kysyn";27293734]Mitä sä teet nyt työlkseisl ts mistä työstä olet hoitovapaalla? Tuntuuko se yhtään omalta alalta?[/QUOTE]

Olen it-alalla ja on ihan mun juttu mutta koulutus pitäisi saada jostain... Datanomiksikaan en voi omalle alalle opiskella kun en käy nyt töissä. Olen jo sen verran vanha että mikä tahansa ammattitutkinto on tarpeen.

Nytkin lapsi on nukkunut jo pari tuntia, vosin tehdä tänä aikana jotain paljon kehittävämpääkin kuin pyöriä palstalla ;) täytyykin katsoa noita aikuislukioiden tarjontaa.

häh jos joku tutkinto opiskellaan näyttötutkintona, niin ei se tarkotia että pitäs olla työpaikka! ite opiskelen aikuispuolella valmistavaa koulutusta... näyttötutkinto pläjähtää kouraan kun olen tehnyt näytöt, tyäHARJOITTELUpaikalla!

elikäs lueppas tarkemmin niitä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä