M
mystiikka
Vieras
Onkos kukaan lukenut mitään? Haluaisin lukea, mutta mitä niitä on? Tai laajemmin ottaen tälläiset mystiset jutut kiinnostaa muutenkin, joten jotain muutakin saa suositella 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:James Redfield: Oivalluksen tie, Diana Cooper: Hieman henkisistä laeista, Neale Donald Walsch: Keskusteluja Jumalan kanssa, Sonia Choquette: Herätä sisäinen äänesi
Tässä jotain; Unio Mystican sivuilta voit katsella lisää vinkkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:James Redfield: Oivalluksen tie, Diana Cooper: Hieman henkisistä laeista, Neale Donald Walsch: Keskusteluja Jumalan kanssa, Sonia Choquette: Herätä sisäinen äänesi
Tässä jotain; Unio Mystican sivuilta voit katsella lisää vinkkejä.
Juuri näitä olisin minäkin suositellut, lisäksi kaikki Diana Cooperin tuotanto sekä Doreen Virtuen kirjat.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Raamattu?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kvanttifysiikka. Se selittää kaiken. Ja Boltzmannin aivot.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kaupunkishamaani
Shamaanin tie
Onhan noita, vaikka kuinka.Itse olen enimmäkseen shamanismista kiinnostunut, siksi ei nyt heti tule mieleen muita kirjoja nimeltä. Kakarana kyllä luin paljonkin rajatiedettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kaupunkishamaani
Shamaanin tie
Onhan noita, vaikka kuinka.Itse olen enimmäkseen shamanismista kiinnostunut, siksi ei nyt heti tule mieleen muita kirjoja nimeltä. Kakarana kyllä luin paljonkin rajatiedettä.
Minä kanssa. Vain pelko mielenterveyden menettämisestä esti minua hankkimasta jotakuta paukuttamaan rumpua langetakseni loveen - pelkäsin jääväni sille tielleni. Nyt vanhempana tunnen itseni henkisesti vahvemmaksi ja meninkin shamanismikurssille muutama vuosi sitten. Harmi vain, että sitkeä ateismini estää minua omaksumasta animistista maailmankuvaa, cityshamaanin perusedellytystä. Pidän henkimatkoja viihdyttävinä mielikuvitusleikkeinä.
Matka Ixtlaniin saa savun nousemaan korvista. Tekeminen ja ei-tekeminen... aaargh! Satu taikapeuran metsästyksestä on kyllä mainio.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kvanttifysiikka. Se selittää kaiken. Ja Boltzmannin aivot.![]()
Miten kvanttifysiikka selittää kaiken?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Kvanttifysiikka. Se selittää kaiken. Ja Boltzmannin aivot.![]()
Miten kvanttifysiikka selittää kaiken?
Kaikki on värähtelevää energiaa ja hiukkasia (jotka siis ovat lähinnä energiaa nekin) ja hiukkaset voivat peilautua, jolloin kaikki vaikuttaa kaikkeen ja eri todelisuudet voivat olla olemassa vaikka päällekäin, jolloin aikakin voi olla enemmän tippaleipämäinen kuin lineaarinen jatkumo, jolloin tässä-ja-nyt koetut teot vaikuttavat suoraan muihin todellisuuksiin, joissa voit elää eri elämää, eli kuten sielunvaellukseen uskovat ajattelisivat, tekosi vaikuttavat tuleviin elämiisi. Ja jos kaikki on melkein pelkkää tyhjyyttä hiukkasten välissä, olemmeko me edes olemassa? Shamanistisessa maailmankuvassa on kolme todellisuutta: ylinen, alinen ja maan päällinen, nehän voi mieltää eri ulottuvuuksiksi tai todellisuuksiksi.
Ja jos tämä teoria ei tyydytä, kannattaa kaivaa esiin Bolzmannin aivot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Nään kvanttifysiikan ja shamanismin kytköksen hieman ohuena. Jos näet kvanttifysiikasta voitaisiin kohtuullisen suoraan päätyä shamanismiin tai jälleensyntymä -ajatteluun, suuri osa fyysikoista kannattaisi näitä ajatuksia. Näin ei kuitenkaan ole.
Itse en näe millään muotoa välttämättömänä, että malli, jolla pyritään selittämään hiukkasten käyttäytymistä ja joka ei sellaisenaan käy malliksi isompia kappaleita mallinnettaessa suoranaisesti johtaisi jälleensyntymisoppiin.