Mitä hemmettiä tää nyt sit on`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eilen paniikissa kirjoittelin (en löytänyt keskustelua) siitä, etten ole ovuloinut tässä kuussa ollenkaan ja menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina.
(tunnen oviskivut liiankin hyvin aina)'
Paino pudonnut 3kg kun olin kipeänä viikko sitten eikä ruokahalu ole oikein palannut...

NOH, nyt sitten multa tulee ruskeaa tuhrua. Mitä tämä nyt sitten on olevinaan?!

kp 21 nyt menossa...

Jos sulla on ovulaatio nyt? Tai sitten ollut ihan "salaa". Mää tunnen yleensä oviksen tosi selvästi, mutta tässä kesällä ei niitä tuntemuksia ollut ollenkaan. Mutta pakostakin oli ollut, tulin nimittäin juuri siitä kierrosta raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Jos sulla on ovulaatio nyt? Tai sitten ollut ihan "salaa". Mää tunnen yleensä oviksen tosi selvästi, mutta tässä kesällä ei niitä tuntemuksia ollut ollenkaan. Mutta pakostakin oli ollut, tulin nimittäin juuri siitä kierrosta raskaaksi.

Niin voiko oviksen aikana tuhrutella?
Jos näin, se olisi kyllä suuri helpotus.. raskaus olisi nyt erittäin huono vaihtoehto!

toivottavast ei mikään tulehus?mulla tuli jskus aikoinaan ruskeeta tuhrua,viikon pääst tuli kova kuume,sairaalareissuhan siitä tuli....en kyl tiiä tänä päivänäkään mikä emätin ulehdus oli.....menkkoja ei sit tullu 3kk sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja teeri:
toivottavast ei mikään tulehus?mulla tuli jskus aikoinaan ruskeeta tuhrua,viikon pääst tuli kova kuume,sairaalareissuhan siitä tuli....en kyl tiiä tänä päivänäkään mikä emätin ulehdus oli.....menkkoja ei sit tullu 3kk sen jälkeen.

No täytyy katsoa josko ne menkat tästä alkaa, jos ei niin ottaa sitten yhteyttä lääkäriin. voi pirskatti!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Niin voiko oviksen aikana tuhrutella?
Jos näin, se olisi kyllä suuri helpotus.. raskaus olisi nyt erittäin huono vaihtoehto!
Voi tuhrutella. Itselläni on ollut joskus tuota, mutta yhdellä kaverillani lähes aina.

Yhteistyössä