argh. voi auttakaa nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Siis mitä tämä voi olla?

Mulla on tullut edelliset menkat 9. helmikuuta ja muistaakseni olivat melkoisen normaalit... Mulla on ERITTÄIN voimakkaat ovulaatiokivut aina oikealla puolella, niin että se on aivan verrattavissa umpparikipuun. Lääkkeet ei auta ja kipu on siis sietämätön. Edellisen kerran nämä kivut tulivat kp 19 eli mielestäni aika myöhään, menkat kuitenkin "alkoivat" normaalisti.
Tämä on nyt ainoa kuukausi, kun en ole ovuloinut.... ei kipua missään ja menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä.

Olin viime viikon todella kipeä joten ruokahalua ei luonnollisesti ollut vaan voin todella pahoin. Laihduin lähes 3kg (joka on minulle paljon, koska nyt painoni on 53) tämän jälkeen ruokahalu ei ole oikein palannut. Syön normaalisti karkkia lähes päivittäin ja muutenkin olen melkoinen herkkusuu, ja nyt edes karkkeja ei tunnu menevän alas.
Valkovuotoa tulee reilusti ja äsken tuli limaa kera pienen tipan verta.

Koskahan tässä voisi oikein testata kun menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä ja oireet on olleet jo näin kauan.

rinnat eivät ole arat eivätkä turvoksissa, eikä vatsakaan mielestäni ole yhtään turvoksissa. MITÄ TÄMÄ voi olla. Ehkäisynä käytetty postimyyntikondomeja joten kai niitten pitäisi ihan turvallisia olla. voi hemmetti!

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
ovis tullee ylleensä vuorotellen kummaltain puolen. ja aina ei ollenkaan..jos niiku sen ovaiskivun puuttumist yhtenä mietit

Mulla oviskivut tuntuu AINA vain oikealla puolella, näin on ollut jo pitkään... ei yhtäkään kuukautta kun kipu ei olisi tuntunut...

ainoastaan raskauden aikana kipuja ei ollut... (sain keskenmenon syyskuussa)

Alkuperäinen kirjoittaja mikset nyt?:
Eipä siitä testaamisesta ikinä ole muuta haittaa kun rahan menetys :)

no sekin on totta mutta kun en meinaa uskaltaa testata... vaikka oon 90% varma etten raskaana ole, niin silti pelottaa aivan vietävästi!

Yhteistyössä