Meillä pinaattilettuja, maksalaatikkoa ja hernekeittoa pääasiassa eniten. Yleensä teen ruuat muuten itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:Meillä pinaattilettuja, maksalaatikkoa ja hernekeittoa pääasiassa eniten. Yleensä teen ruuat muuten itse.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:makkaraa, ranskalaisia, kalapuikkoja, peruna-sipulisekotusta, valkosipuliperunoita, joskus pitsoja, nakkeja. En nyt muista just muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Kyllä jos jonkinlaisia. Pakastepizzaa, pinaattikeittoa, kasvissosekeittoa, maksalaatikkoa, lihaperunasoselaatikkoa, punajuurisalaattia....... Siis ihan niin laidasta laitaan. Oonko mä nyt Huono ÄitiT ??
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Makkara ei muuten ole eines, vaan ihan vaan elintarvike
Alkuperäinen kirjoittaja Yap:harvemmin mitään mutta joskus
pinaattilättyjä
lihapiirakoita
karjalanpiirakoita
Alkuperäinen kirjoittaja Tytönjapojanmamma:Alkuperäinen kirjoittaja Yap:harvemmin mitään mutta joskus
pinaattilättyjä
lihapiirakoita
karjalanpiirakoita
Onks karjalanpiirakka eines? Sellanen tuoretiskiltäkin ostettu? No jos on niin yhteen aikaan meidän poju söi sitten joka päivä einestä..