G: käytättekö eineksiä ja mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
porkkanalettuja (poitsun herrrrrrkkua :P ) broilerinpyöryköitä ja karjalanpiirakoita, lihiksiä, hamppareita (harvemmin tosin näitä). niin ja meillä lapsi saanu ihan pikkusesta asti, eli kun rupes normaalia ruokaa syömään (1v).

Meillä Saarioisten broilerpyörykät on sellasta lekottelupäivän ruokaa ja ranskiksia. Ja sitten jokin valmissalaatti. OHO, siinä oli jo kolme einestä jos ranskikset lasketaan. Onneksi harvoin on tuollaisia päiviä. Kyllä sitä syö kaikki, paitsi tietysti poika 7kk syö omia pöperöitänsä.

Tota... B) B)

Että uskaltaa muutkin. :D

Meillä syödään pizzaa, pinaattikeittoa, kalapuikkoja, karjalanpiirakoita, valmis leivonnaisia, pasteijoita, lihapiirakoita, pastakastikkeita, pinaattilettuja, tavislettuja, juustotäytteisiä jauheliharullia, broitsurullia, valmissalaatteja, kokonaisia valmisaterioita.. Mitäs vielä? Heti kun tulee mieleen lisään, enkä tajua tuntea edes huonoa omaatuntoa. :D

Joskus harvoin hernekeittoa, tosin nykyään teen sitä yleensä itse. Maksalaatikkoa en tee itse, jos sitä syödään, niin sitten kaupan hyllyltä ostettua. Sitä kyllä tapahtuu hyvin harvoin.

Arvostan itse tehdyn ja hyvistä raaka-aineista valmistetun ruoan olevan terveellisintä ja itse asiassa myös halvinta.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Tota... B) B)

Että uskaltaa muutkin. :D

Meillä syödään pizzaa, pinaattikeittoa, kalapuikkoja, karjalanpiirakoita, valmis leivonnaisia, pasteijoita, lihapiirakoita, pastakastikkeita, pinaattilettuja, tavislettuja, juustotäytteisiä jauheliharullia, broitsurullia, valmissalaatteja, kokonaisia valmisaterioita.. Mitäs vielä? Heti kun tulee mieleen lisään, enkä tajua tuntea edes huonoa omaatuntoa. :D

Näitä meilläki menee mut ei kovin usein onneks... Kotikokkina heilun, kun kerta kotona lohnotan (kotiäitinä) :D

Yhteistyössä