Kiitos vertaistuesta
ja huh, meidän tilanne ei ole mitään Karhurouvasen esikoiseen verrattuna, mä en tajua miten pärjäsit.
Meidän esikoinen on tosi kultainen vauvaa kohtaan silloin kun hän on siitä kiinnostunut ja itse asiassa tänään on ollut tosi hyvä päivä kaikin puolin, toivottavasti jatkuu näin.
Ihmettelen miten naapurit ja päiväkodin työntekijä eivät voineet nähdä raskausvstsaa näillä viikoilla, ehkä yrittivät olla kohteliaita eikä olettaa mitään.
@mollaman loma kuulostaa upealta
ja @tasaraha suunnittelu, itse olen myös sellainen että suunittelen ja optimoin viimeisen päälle, aina.
Siksi muuten harmitti, kun tuli yli 3v ikäero, saan noin 500€ vähemmän kuukaudessa nyt kun meni pari kk yli.
Minkä ikäinen sun esikoinen olikaan @Iik88 ?
Täällä huomaan olevani melkein kateellinen, kun teillä nuo ihanat rv x+y siinä lopussa.
vaikka on ihan parasta, kun vauva on sylissä ja keho tuntuu tavalliselta, normivaatteet mahtuvat jne. Huh, ikinä ei ole hyvin.
Vähän on muutenkin ilmassa sellaista haikeutta, kun tämä hyvin todennäköisesti jää meidän vikaksi vauvaksi. Just tänään vaihdettiin vaippakoko kakkoseen (onko mulla enää ikinä vauva vaippakoossa 1
), olenko ikinä enää raskaana, mitä teen näille 50 koon vaatteille...
Ihmettelen miten naapurit ja päiväkodin työntekijä eivät voineet nähdä raskausvstsaa näillä viikoilla, ehkä yrittivät olla kohteliaita eikä olettaa mitään.
@mollaman loma kuulostaa upealta
Täällä huomaan olevani melkein kateellinen, kun teillä nuo ihanat rv x+y siinä lopussa.