Mitä ananaksesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Patrik
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Patrik

Uusi jäsen
30.10.2007
1
0
1
Itse pidän ananaksesta todella paljon ja tähän saakka olen syönyt sitä sellaisenaan. Mikä kastike olisi hyvä ananaksen kanssa ja mitkä asiat sopivat sen kanssa hyvin. En käytä alkoholia ruuanlaitossa. Haluaisin myös tietää hyviä jälkiruokia, jotka eivät ole ylimakeita.
 

Yhteistyössä