A
avioliittoa?
Vieras
Kerronpa tilanteeni.
Yhdessä mieheni kanssa 13 vuotta, 2 lasta. Arki sujuu todella hyvin, ei ylimääräisiä riitoja ja talouskin kunnossa. Ainoa asia mikä risoo on että minä haluaisin naimisiin, mies ei. Eikä ole kyse mistään prinsessahäistä vaan olen ehdottanut maistraattiakin, mutta ei. Miehen mielestä avioliitolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa vaan se on vain suhteen virallistamista. Järkisyytkään eivät auta; meillä on niin hyvä keskinäinen henkivakuutus että se kyllä suojaa tulevaisuuden jos jommalle kummalle jotain sattuu.
Nyt haluaisin kuulla muilta mielipiteitä kuinka paljon avioliitossa oleminen painaa teidän vaakakupissa, kun omassa tilanteessa en haluaisi näin hyvää elämää ainakaan hajoittaa tämän asian takia.....
Yhdessä mieheni kanssa 13 vuotta, 2 lasta. Arki sujuu todella hyvin, ei ylimääräisiä riitoja ja talouskin kunnossa. Ainoa asia mikä risoo on että minä haluaisin naimisiin, mies ei. Eikä ole kyse mistään prinsessahäistä vaan olen ehdottanut maistraattiakin, mutta ei. Miehen mielestä avioliitolla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa vaan se on vain suhteen virallistamista. Järkisyytkään eivät auta; meillä on niin hyvä keskinäinen henkivakuutus että se kyllä suojaa tulevaisuuden jos jommalle kummalle jotain sattuu.
Nyt haluaisin kuulla muilta mielipiteitä kuinka paljon avioliitossa oleminen painaa teidän vaakakupissa, kun omassa tilanteessa en haluaisi näin hyvää elämää ainakaan hajoittaa tämän asian takia.....