millainen lapsuus teillä muilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ne jotka itse on kasvanut avioero perheessä tai muuten vaan vaikeassa ympäristössä oman lapsuutensa niin miten te suhtaudutte itse avioeroon? Minä olen kasvanut ilman isää, alkoholin ympäröimässä kodissa ja paljon muitakin ongelmia joutunut kantamaan mukanani liian varhain niin olen tieten tahtoen valinnut esim kumppanikseni miehen joka ei käytä ollenkaan alkoholia, minulla ei ole mitään viinaksia vastaan mutta en vain pystyisi elämään miehen kanssa jolle alko maistuisi, nämä johtuu ihan siitä lapsuuden turvattomuudesta jonka alkoholi aiheutti. Ja itse ilman isää kasvaneena pidän erittäin tärkeänä sitä että minun lapsillani olisi nyt ja aina molemmat vanhemmat, ehjä perhe. Joidenkin ystävieni on ollut vaikea ymmärtää tätä, etenkin heidän jotka ovat ehjästä perheestä, he eivät tietää miltä tuntuu kasvaa ilman toista vanhempaa. Minä tiedän enkä koskaan sitä tahdo omille lapsilleni siirtää. Pitäisi tapahtua jotakin todella kauheaa että haluaisin avioeron.
 

Yhteistyössä