Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Miksi pihlajanmarjat kerätään vasta ensipakkasten jälkeen?
Muuttuvat pakkasen puraistessa makeammiksi.
Piika-äiti
Ahaa, aina oppii jotakin uutta. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Miksi pihlajanmarjat kerätään vasta ensipakkasten jälkeen?
Muuttuvat pakkasen puraistessa makeammiksi.
Piika-äiti
Mä tein muutama vuosi sitten sipulisäilykkeitä, mutta enhän mä niiden repsua enää muista. Hatusta vedellen tein liemet ja ainakin niistä itämaiseen tapaan maustetuista tuli erinomaisia. Ei muuten äsken ollut Citymarketissa pieniä sipuleita :|Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Nostelen, koska haluaisin todellakin löytää jonkin ohjeen sipuleille. Muistelen, että sinä Keittiönoita joskus laitoit wanhalla palstalla jonkinlaisen ohjeen johon tuli kolmea(?) sipulia, vai oliko siinä kahta,,
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tein muutama vuosi sitten sipulisäilykkeitä, mutta enhän mä niiden repsua enää muista. Hatusta vedellen tein liemet ja ainakin niistä itämaiseen tapaan maustetuista tuli erinomaisia. Ei muuten äsken ollut Citymarketissa pieniä sipuleita :|Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Nostelen, koska haluaisin todellakin löytää jonkin ohjeen sipuleille. Muistelen, että sinä Keittiönoita joskus laitoit wanhalla palstalla jonkinlaisen ohjeen johon tuli kolmea(?) sipulia, vai oliko siinä kahta,,
Mun omenapuussani näyttää olevan tasan 3 omenaaAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Keitetään mehuja viinimarjoista. Mansikoita, mustikoita ja vadelmia ois tarkoitus pakastaa. Suolasieniä tulee varmaan taas laitettua, jos kanttarelleja löytyy hyvin, niin niitä sitten pakkaseen. Ehkäpä teen kurkkupikkelssiä, se kun oli niin hyvää ja oli kätevä antaa purkit sitä joululahjaks naapureille ja tuttaville.![]()
Omenahilloa vois tehdä jos tulee hyvin omenoita...
Jaa-as sitpä taitaa jäädä omppuhillot tekemättä :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mun omenapuussani näyttää olevan tasan 3 omenaaAlkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Keitetään mehuja viinimarjoista. Mansikoita, mustikoita ja vadelmia ois tarkoitus pakastaa. Suolasieniä tulee varmaan taas laitettua, jos kanttarelleja löytyy hyvin, niin niitä sitten pakkaseen. Ehkäpä teen kurkkupikkelssiä, se kun oli niin hyvää ja oli kätevä antaa purkit sitä joululahjaks naapureille ja tuttaville.![]()
Omenahilloa vois tehdä jos tulee hyvin omenoita...![]()