Mistä yh-isälle kiva nainen?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747770:
En ole välinpitämätön, ja uskon minä :) totta kai toivon ihmisten löytävän Kristuksen elämäänsä, mutta annan ihmisten elää kuten parhaaksi näkevät :) ja jokainen meistä on yhtä arvokas.
Tähän kosahti yh-isän vonkausketju!
 
[QUOTE="vieras";28747785]Jep. Kyllä sinä taidat olla fundamentalisti.

Kuinka usein käyt kirkossa jumalanpalveluksissa?[/QUOTE]

Kerran vuodessa :D tekeekö se fundamentalistin? Jos et tykkää allekirjoittaneesta henkilönä, kannattaisiko energiat suunnata toisaalle? :D
 
alakooma
[QUOTE="vieras";28747754]Voi olla, voihan pappikin olla naimisissa "vääräuskoisen" kanssa, tai ateisti uskovaisen kanssa tai uskovainen ateistin ;) Jos elämänarvot ja luonteet kohtaa, niin mikäs siinä ois esteenä olla parisuhteessa?[/QUOTE]Nin varmaankin voi ollaparisuhteessa.
Ma tarkoitin kuitenkin ,etta jos uskoo kirkon opetuksiin niin silloin tuskin on "halla valia" mihin kukakin uskoo.
Eikos se kirkon opetus juurikin opeta uskomaan kristin uskoon? (tama nyt hiuksia halomatta)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747792:
Kerran vuodessa :D tekeekö se fundamentalistin? Jos et tykkää allekirjoittaneesta henkilönä, kannattaisiko energiat suunnata toisaalle? :D
Eikö sinulle saa muut esittää kysymyksiä? Pitääkö olla kiinnostunut seurustelumielessä, jotta sinulta saa asiallisen vastauksen?
 
"vieras"
Kyllä se kuule vonkaamista on, jos yh ihmettelee, mistä löytäis jonkun mukavan ihmisen elämäänsä :D Mikään niin yh:ta vaivaa kun jatkuva seksinhimo :D Eikä se mikään yksinhuoltaja ois, jos siitä parisuhteeseen ois.

Yh ei saa valittaa esim yksinäisyyttä, itehän oot valinnut olla yh (joopajoo), väsymystä, koska lapsethan on koko ajan toisella vanhemmalla (joopajoo), rahattomuutta, kun kaikki edut juoksee ja ilmasta rahaa sataa ovista ja ikkunoista... tää on nyt lähinnä palstalta opittua, toivottavasti kukaan mun kavereista ei oikeesti ajattele noin!
 
[QUOTE="vieras";28747798]Eikö sinulle saa muut esittää kysymyksiä? Pitääkö olla kiinnostunut seurustelumielessä, jotta sinulta saa asiallisen vastauksen?[/QUOTE]

Kenenkään ei tarvitse olla kiinnostutunut seurustelumielessö, ja kysymyksiä saa esittää. Toisen kutsuminen fundamentalistiksi kuitenkin kuulostaa samalta minun korvaani kuin tummaihoisen kutsuminen ne*keriksi.
 
[QUOTE="vieras";28747806]Kyllä se kuule vonkaamista on, jos yh ihmettelee, mistä löytäis jonkun mukavan ihmisen elämäänsä :D Mikään niin yh:ta vaivaa kun jatkuva seksinhimo :D Eikä se mikään yksinhuoltaja ois, jos siitä parisuhteeseen ois.

Yh ei saa valittaa esim yksinäisyyttä, itehän oot valinnut olla yh (joopajoo), väsymystä, koska lapsethan on koko ajan toisella vanhemmalla (joopajoo), rahattomuutta, kun kaikki edut juoksee ja ilmasta rahaa sataa ovista ja ikkunoista... tää on nyt lähinnä palstalta opittua, toivottavasti kukaan mun kavereista ei oikeesti ajattele noin![/QUOTE]

Vähän tuntuu samalta minustakin, ihme leima lyödään otsaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747809:
Kenenkään ei tarvitse olla kiinnostutunut seurustelumielessö, ja kysymyksiä saa esittää. Toisen kutsuminen fundamentalistiksi kuitenkin kuulostaa samalta minun korvaani kuin tummaihoisen kutsuminen ne*keriksi.
Minkä alan koulutus sulla on? :)
 
"vieras"
Nin varmaankin voi ollaparisuhteessa.
Ma tarkoitin kuitenkin ,etta jos uskoo kirkon opetuksiin niin silloin tuskin on "halla valia" mihin kukakin uskoo.
Eikos se kirkon opetus juurikin opeta uskomaan kristin uskoon? (tama nyt hiuksia halomatta)
Niin no, mut jos pappi on ateistin kanssa parisuhteessa, olettaisin, että pappi uskoo kirkon opetuksiin ja raamatun sanaan ym ja toivookin ehkä, että puolisokin löytäisi tämän uskon, mutta voi silti olla niin avarakatseinen, että ajattelee hälläväliä, mihin tuo uskoo ja suhtautuu siihen ihmiseen sellaisena kuin toinen on. Eihän se ole uskovalta pois, jos toinen ei usko. Ehkä siinä on sitten se arvomaailma, mikä haittaa parisuhdetta. Toisaalta kahdesta eri uskontokunnasta tulevilla voi olla hyvinkin samanlainen arvomaailma.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747809:
Kenenkään ei tarvitse olla kiinnostutunut seurustelumielessö, ja kysymyksiä saa esittää. Toisen kutsuminen fundamentalistiksi kuitenkin kuulostaa samalta minun korvaani kuin tummaihoisen kutsuminen ne*keriksi.
Hoh hoijaa.. taas tätä sisälukutaidon puutetta.

Kirjoitin "taidat olla fundamentalisti". Voit tarkistaa asian.
En kirjoittanut "olet fundamentalisti".

Jos olet maisteri, niin ymmärtänet eron. Tai ainakin sinun pitäisi ymmärtää.
 
"vieras"
Mua häiritsee kun et ikinä osallistu mielenkiintoisiin asiakeskusteluihin täällä? Mitkä asiat sua oikein kiinnostaa?! Oot osallistunut vain ihmissuhdedraama - ja uskontoa koskeviin keskusteluihin haha...
 
[QUOTE="vieras";28748182]Mua häiritsee kun et ikinä osallistu mielenkiintoisiin asiakeskusteluihin täällä? Mitkä asiat sua oikein kiinnostaa?! Oot osallistunut vain ihmissuhdedraama - ja uskontoa koskeviin keskusteluihin haha...[/QUOTE]

Hmm mihin ketjuun? Mä mielelläni osallistun vaikka mihin keskusteluun :) oikeastaan en tykkää osallistua noihin uskontokeskusteluihin, ja jatkossa yritän välttää sitä, koska ei ne keskustelut mihinkään johda, porukka vaan kinaa ja loukkaa toinen toisiaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28748195:
Hmm mihin ketjuun? Mä mielelläni osallistun vaikka mihin keskusteluun :) oikeastaan en tykkää osallistua noihin uskontokeskusteluihin, ja jatkossa yritän välttää sitä, koska ei ne keskustelut mihinkään johda, porukka vaan kinaa ja loukkaa toinen toisiaan.
Oon tehnyt saman huomion.
 
Pakko sanoa, että tänä iltana on aika yksinäinen olo.. joskus se vaan tulee kun on ollu jo niin pitkään yksinään, ja joskus sitä mielessään vaan valittaa miten epäreilua tämä elämä on kun ei ole ketä rakastaa vaikka rakkautta olisi paljon annettavaksi...
 

Yhteistyössä