Mistä yh-isälle kiva nainen?

Tiiä oonko mää niin erityisen hyvä. Mutta mut löytää toisinaan baarista, usein kirjastosta, elokuvista ja tietty kavereitten luota. Sieltä on tietenkin vaikea löytää jos ei satu oleen mun kavereitten kaveri :D
 
"nenja"
ikäsi? ootko pettänyt exiäsi? osaatko puhua tunteista? tyydytätkö seksissä vain itsesi kumppanisi tarpeista välittämättä? (niin on tullut nähtyä näitä pettäjiä ja miehiä jotka ei välitä naisen nautinnosta mitään,itseasiassa monta vuotta tuli elettyä sellaisessa suhteessa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745552:
Baareja en itsekään harrasta :) iso plussa mulle tuo kun et niitä harrasta ;)

ja tämä jassåålle...
No niin, sittenhän sinä voit laittaa jassåålle yv:tä? Rakkautta ilmassa, ihanaa! :heart:

Olisi ihanaa jos tulisi uusi palstapari. :) (Tai on niitä varmaan tullutkin jo monta, ei vaan julkisesti) Uskon että tämä palsta on sinkulle parempi keino löytää kumppani kuin senssipalstat. Ja miehillehän täällä on lukemattomia vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
"milka"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745948:
Joku kyseli mistä olen... Jyväskylästä oon, ja ikää päälle 30v :D
minä olen 30 km päässä jkl:stä ;)

Minkä ikäiset lapset sinulla on? Minulla on yksi tyttö, 6v.

Kerro jotain itsestäsi,arvoista yms. En ole palstan vakkariseuraaja ja en tiedä sinusta juur mitään :)
 
[QUOTE="milka";28745995]minä olen 30 km päässä jkl:stä ;)

Minkä ikäiset lapset sinulla on? Minulla on yksi tyttö, 6v.

Kerro jotain itsestäsi,arvoista yms. En ole palstan vakkariseuraaja ja en tiedä sinusta juur mitään :)[/QUOTE]

Mitähän mä tähän sanoisin, ettei menisi itsekehun puolelle :D

En polta, en juo, en käy baareissa, sen sijaan viihdyn hiekkalaatikolla lasten kanssa :)
 

Yhteistyössä