Mistä yh-isälle kiva nainen?

"vieras"
Mä oon kauheen kiva ja mukava ja hauska nainen, muutama lapsi löytyy. Osaan laittaa ruokaa, miten hyvä ja monipuolista, se on ehkä toinen juttu ;) leivon aika usein, tykkään, että koti on suht siisti ja puhdas, en pyöri baareissa, enkä vedä kalsarikännejäkään kotona, en polta. Aika kiivas joskus, mutta lepyn yhtä nopeesti ja hampaankoloon ei jää mitään. Lempeä nainen kaikenkaikkiaan ja helppo tulla toimeen, kun ei turhia hölmöile. Mieheltä kyllä vaadin huumorintajua ja avarakatseisuutta, mikään tiukkapipo ei saa olla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28747080]Mä oon kauheen kiva ja mukava ja hauska nainen, muutama lapsi löytyy. Osaan laittaa ruokaa, miten hyvä ja monipuolista, se on ehkä toinen juttu ;) leivon aika usein, tykkään, että koti on suht siisti ja puhdas, en pyöri baareissa, enkä vedä kalsarikännejäkään kotona, en polta. Aika kiivas joskus, mutta lepyn yhtä nopeesti ja hampaankoloon ei jää mitään. Lempeä nainen kaikenkaikkiaan ja helppo tulla toimeen, kun ei turhia hölmöile. Mieheltä kyllä vaadin huumorintajua ja avarakatseisuutta, mikään tiukkapipo ei saa olla.[/QUOTE] Yh-isä on jo varattu jassåålle. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28747096]Yh-isä on jo varattu jassåålle. :)[/QUOTE]

Ihan vapaasti :D Mua rupes naurattaan, että ei mun pitäny tehdä treffi-ilmoitusta, mutta sellanen siitä ny tuli. Ja kuten sanoin, miehen pitää olla avarakatseinen, onko yh-isä sellainen, kun sitä on sanottu kiihkouskovaiseks ja oliks vielä jotain. Mulle ihan uus tuttavuus tällä palstalla, niin en oo vonkaamassa. Jos oisin oikeesti kiinnostunu, niin oisin kirjautunu ja laittanu viestiä suoraan hänelle.
 
[QUOTE="vieras";28747183]Ihan vapaasti :D Mua rupes naurattaan, että ei mun pitäny tehdä treffi-ilmoitusta, mutta sellanen siitä ny tuli. Ja kuten sanoin, miehen pitää olla avarakatseinen, onko yh-isä sellainen, kun sitä on sanottu kiihkouskovaiseks ja oliks vielä jotain. Mulle ihan uus tuttavuus tällä palstalla, niin en oo vonkaamassa. Jos oisin oikeesti kiinnostunu, niin oisin kirjautunu ja laittanu viestiä suoraan hänelle.[/QUOTE]

Kukas mua kiihkouskovaiseksi sanoo? :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747282:
Kukas mua kiihkouskovaiseksi sanoo? :D
Voi olla, että muistan väärin, mutta jossain ketjussa susta sanottiin, että oot jos ei nyt kiihkouskovainen niin jotain sinne päin. Ja jostain syystä mulle jää just tollaset mieleen, kiihkouskovaiset (asian kuin asian suhteen), rasistit jne... Kuten sanoin, oot aika outo mulle palstalta, en tiedä juuri muuta kuin oot yh :D Eli luotin siis toisen, vai kolmannen osapuolen sanoihin, ottamatta asioista selvää, sori vaan.
 
[QUOTE="vieras";28747345]Voi olla, että muistan väärin, mutta jossain ketjussa susta sanottiin, että oot jos ei nyt kiihkouskovainen niin jotain sinne päin. Ja jostain syystä mulle jää just tollaset mieleen, kiihkouskovaiset (asian kuin asian suhteen), rasistit jne... Kuten sanoin, oot aika outo mulle palstalta, en tiedä juuri muuta kuin oot yh :D Eli luotin siis toisen, vai kolmannen osapuolen sanoihin, ottamatta asioista selvää, sori vaan.[/QUOTE]

Onko ihminen kiihkouskovainen, jos uskoo kuten kirkko opettaa? :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747375:
Onko ihminen kiihkouskovainen, jos uskoo kuten kirkko opettaa? :D
Riippuu keneltä kysyy ;) Ei vaan, on mulla pappikin kaverina. Mutta ehkä se kiihkouskovaisuus ei ole vielä ole itsessään paha, vaan se, ettei hyväksy toisin uskovia.
 
[QUOTE="vieras";28747462]Riippuu keneltä kysyy ;) Ei vaan, on mulla pappikin kaverina. Mutta ehkä se kiihkouskovaisuus ei ole vielä ole itsessään paha, vaan se, ettei hyväksy toisin uskovia.[/QUOTE]

Mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo :D
 
"vieras"
No niin, sittenhän sinä voit laittaa jassåålle yv:tä? Rakkautta ilmassa, ihanaa! :heart:

Olisi ihanaa jos tulisi uusi palstapari. :) (Tai on niitä varmaan tullutkin jo monta, ei vaan julkisesti) Uskon että tämä palsta on sinkulle parempi keino löytää kumppani kuin senssipalstat. Ja miehillehän täällä on lukemattomia vaihtoehtoja.
No, kuiskaa mulle ne muut palstaparit, jotka ei vaan ole vielä julkistaneet suhdettaan. =)
 

Yhteistyössä