Maisterintutkinto löytyyet ole vastannu, mikä sun koulutus on? Se on monelle tärkeämpää kuin käytkö baareissa vai et.
Maisterintutkinto löytyyet ole vastannu, mikä sun koulutus on? Se on monelle tärkeämpää kuin käytkö baareissa vai et.
Niin minäkin! Toivottavasti et ole se, jota epäilenAlkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745948:Joku kyseli mistä olen... Jyväskylästä oon, ja ikää päälle 30v
Missäpäin se mies asustelee?Alkuperäinen kirjoittaja Mä olen nyt niiiin vieras!;28747090:Niin minäkin! Toivottavasti et ole se, jota epäilen
Voi olla, että muistan väärin, mutta jossain ketjussa susta sanottiin, että oot jos ei nyt kiihkouskovainen niin jotain sinne päin. Ja jostain syystä mulle jää just tollaset mieleen, kiihkouskovaiset (asian kuin asian suhteen), rasistit jne... Kuten sanoin, oot aika outo mulle palstalta, en tiedä juuri muuta kuin oot yh Eli luotin siis toisen, vai kolmannen osapuolen sanoihin, ottamatta asioista selvää, sori vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747282:Kukas mua kiihkouskovaiseksi sanoo?
Riippuu keneltä kysyy Ei vaan, on mulla pappikin kaverina. Mutta ehkä se kiihkouskovaisuus ei ole vielä ole itsessään paha, vaan se, ettei hyväksy toisin uskovia.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747375:Onko ihminen kiihkouskovainen, jos uskoo kuten kirkko opettaa?
Ethan sina nyt noin valinpitamaton voi olla , jos kirkon opetuksiin uskot.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747698:Mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo
Minkä alan?Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28746931:Maisterintutkinto löytyy
Niin mullekin, niin kauan kun se ei haittaa muiden elämää, eikä sitä omaa tapaa uskoa/elää tuputeta puoliväkisin muille.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28747698:Mulle on ihan sama mihin kukakin uskoo
Voi olla, voihan pappikin olla naimisissa "vääräuskoisen" kanssa, tai ateisti uskovaisen kanssa tai uskovainen ateistin Jos elämänarvot ja luonteet kohtaa, niin mikäs siinä ois esteenä olla parisuhteessa?Ethan sina nyt noin valinpitamaton voi olla , jos kirkon opetuksiin uskot.
Vai uskotko niihin?
No, kuiskaa mulle ne muut palstaparit, jotka ei vaan ole vielä julkistaneet suhdettaan. =)No niin, sittenhän sinä voit laittaa jassåålle yv:tä? Rakkautta ilmassa, ihanaa! :heart:
Olisi ihanaa jos tulisi uusi palstapari. (Tai on niitä varmaan tullutkin jo monta, ei vaan julkisesti) Uskon että tämä palsta on sinkulle parempi keino löytää kumppani kuin senssipalstat. Ja miehillehän täällä on lukemattomia vaihtoehtoja.
En ole välinpitämätön, ja uskon minä totta kai toivon ihmisten löytävän Kristuksen elämäänsä, mutta annan ihmisten elää kuten parhaaksi näkevät ja jokainen meistä on yhtä arvokas.Ethan sina nyt noin valinpitamaton voi olla , jos kirkon opetuksiin uskot.
Vai uskotko niihin?
Kiitoksia Pahoin pelkään kuitenkin, että olet oikeassaOnnea hakuun! Kivan naisen löytäminen on yhtä vaikeaa kuin kunnollisen miehen löytäminen. Neulaa heinäsuovasta...