Mistä lähtien/kuinka kauan olette palstaillut täällä?

Itse uskoisin, että vuosi oli 2003, kun tän palstan löysin. Palstaillut eri nikeillä, niihin aikoihin ei tarvinnut eikä edes voinutkaan rekisteröityä.
Myös palstan ulkonäkö on muuttunut paljon siitä. Sen jälkeen on vuosien varrella tullut paljon häiriköintiä ja riidanhaastamista yms.

Itse olen anonyymi palstailija, kukaan täällä ei tunne minua; eikä tulisi mieleenkään laittaa kuvaa profiiliin. Ja käyn täällä max. kerran viikossa.
Olen huomannut, että jos tänne jää notkuun, voi mennä koko päivä :whistle: Viestiketjuja on niin paljon.

Muistaako joku näitä "vuosien takaisia" nikkejä ja mitä heille mahtaa kuulua?: clivia, Jarski (mies), G... jotain; asui Yhdysvalloissa. "Gloria Mundi" tai jotain sinnepäin.
On tää kiva palsta :) ja jos on jotain kysyttävää tai epäselvää; aina löytyy joku joka osaa vastata :)
 
Luulen, että olen palstaillut nyt 10 vuotta, joulun alla 2001 tulin palstalle tai vuotta aiemmin, en ole varma. Ap:n, Jarskin ja Gloria Mundin muistan. Minä olin tuohon aikaan nikillä fanta

clivian muistan myös ja myöhemmän nikkinsä myös
 
"akka"
Vissiin Huspati Hutaan,Keittiönoidan ja Black´s Divan kanssa samoihin aikoihin eli yli kymmenen vuotta vissiin kulunut.Olin ihan alkuun hetken Stefanii,sitten clivia ja liikaa perskärpäsiä saaneena mitä milloinkin nykyisin.Saunan takana tilaa on myös rekattu.
 
hmmmm
Myös vuodesta 2003. Ompa tosiaan vuosia vierähtänyt :D Tykkään kirjoitella nikittömänä.. Itselleni on jäänyt mieleen eltoraado joka vaihtoi nikkinsä daisydoomed tai johonkin sen suuntaiseen. Monta kertaa on ollut mielessä- pysäyttänyt miettimään kerran jos toisenkin.
 
2003 ja silloin muulla nikillä. Olisko ollut mirabelle. En paljoakaan kirjoitellut mutta luin sitäkin ahkerammin. Välillä saattaa mennä vuosikin etten juuri käykään koko palstalla. Sitten tulee näitä kausia että on pakko käydä joka päivä.
 
[QUOTE="akka";25110621]Mulla on Fanta-nikistä niin lämpimät muistot että soisin sen nikin vielä elävän. =)
Varsinkin kun joulu lähestyy,mä tunnen joka vuosi niin lämpimän ailahduksen sydämessä.[/QUOTE]Oi että, kiva kuulla, täällä minä olen:) Olen ollut kaiken aikaa.
 
Miten ja millä perusteella tänne muuten saa moden oikeudet?

En muista palstailinko täällä vai Vauva-sivuilla silloin kun kaksi nuorimmaistani olivat pieniä, enkä muista kirjoitinko pimeenä vai nikillä mutta sen vaan sanon, että kokemus oli karsea. Noniin, nyt olen Kastanja.

P.s. Ja muistan vain Katariinan jonka lapsi hukkui pihalla olevaan vesisäiliöön kun lapsi oli 1 v 8 kk :'(
 
Viimeksi muokattu:
"akka"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25110600:
2002 eksyin tänne, kun meille tuli silloin netti. Piti mennä kilpailevan lehden sivuille, mutta erehdyin osoitteesta.:xmas: Silloinen nikki oli Puh.
Olitko sä myös nikillä poliisi vai muistanko väärin?
 

Yhteistyössä