Mistä lähtien/kuinka kauan olette palstaillut täällä?

Missä on Paukku, Satuli, Päiskä, rääpäle, Inkivääri, Heinähattu, Meduusa, Pilkesilmä,
Emuliinu, Öppiäinen, metsänaamakeriisi, Lto, Naakula, Soul Inside, Gaia, Peukku, Zowie Bowie ( en tiedä kaipaanko häntä) Heili Karjalasta..
 
En ole, hyvänen aika, muistelen vain, että olet jutellut täällä paljon:)
Mä luulen fanta, että muistutan vaan jotain etkä voi tunnistaa mua sen kummemmin, Meitä naispoloja kun taitaa olla täällä suomen maassa ties kuinka paljon - nyt olen satavarma, että siihen aikaan ei käytetty vakituista nikkiä, kun ongelmistani kertoilin...ja silti hävetti...
 
"akka"
Siitä koiranpennusta, kun tuli vaikeuksia pitää sitä? :( Et sä muusta voisi muistaa. Olen onnellinen, että pentu sai uuden kodin. Loin nikin Kastanja vain pentua varten:heart: Vasta viime viikkoina aloin käyttää sitä uudelleen...kun tuli muuta puhuttavaa...mutta siitä jo yli kymmenen vuotta kun täällä mitään ittestäni muuta oon kertoillut, enkä edes muista oliko mulla nikkiä, taisin olla nimettömänä...

Sii tämä nimimerkille "akka"
Muistan vain nikin ,en itseasiassa muuta.
 
[QUOTE="akka";25111038]Muistan vain nikin ,en itseasiassa muuta.[/QUOTE]

Ok...jos se oli sitten joku Kastanjakopio....kun tällä nimimerkillä puhuin vain koiranpentuasiaa about 4 vuotta sitten....ja nyt palasin....Noi aiemmat on yli kymmenen vuoden takaa, ja ilman nikkiä....
 
[QUOTE="akka";25111056]Päiskä oli ihan loistotyyppi,samoin rääpäle,häntä olen kaivannut tosi paljon.[/QUOTE]rääpäle oli ihan mahtava ihminen! ja Päiskästäkin tykkäsin, tosin hän oli NIIN fiksu, että meikäfanta jäi ihan statistiksi.
 
[QUOTE="akka";25111056]Päiskä oli ihan loistotyyppi,samoin rääpäle,häntä olen kaivannut tosi paljon.[/QUOTE]

Rääpäleestä harmaita muistikuvia

Jo tässä nostalgiatriidissä alkaa miettiä, onko teillä ollut ns. "miittejä?"

Siis livenä? Ois kivaa...

Nimim. "Kastanja - ainainen ehdottelija"
 
Muistaakseni viime vuon alkupuolella tein nikin tänne ja sitä ennen palstailin harmaana
jonkin aikaa.
 
Tissiketjusta lähtien eli vuodsta 2008. Siinä ketjussa oli yks pari mikä sai jäämään.. vaikka tämä paikka muuten on aika karu.
Kuules nyt, ja kuulkaahan muutkin: uskon vakaasti palstailleeni täällä keväästä 2009 alkaen, ja silti muistan kyllä tuon ketjun.

Kumpikos meistä on väärässä - haluaako joku penkoa tuon ketjun vai onko jollakin iltapäivälehtiarkisto?
 

Yhteistyössä