Mistä lähtien/kuinka kauan olette palstaillut täällä?

Missä on Paukku, Satuli, Päiskä, rääpäle, Inkivääri, Heinähattu, Meduusa, Pilkesilmä,
Emuliinu, Öppiäinen, metsänaamakeriisi, Lto, Naakula, Soul Inside, Gaia, Peukku, Zowie Bowie ( en tiedä kaipaanko häntä) Heili Karjalasta..
Juu tässä monta monta tuttua nikkiä...

Hei onko tää vanhuutta vai mitä kun melkein kyynelsilmin lukee näitä tuttuja nikkejä???
ex-emmiina palstalla vuodesta 2002
 
"mee"
2001 aloin palstailla vauvalla ja kun sinne tuli joku typerä uudistus jokunen vuosi sen jälkeen, niin vaihdoin kokonaan tänne. En muista vuotta, mutta samoihin aikoihin Keittis vaihtoi nikkinsä nykyiseen :)
Nykyään en jaksa kuin hyvin harvoin mustua ja se musta nikki eri kuin tämä harmaa.
 
Olen joskus miettinyt sitä, että jos olisi/ on olemassa joku paikka, jonne mennään kun täältä lähdetään.. tyyliin taivas ja Pietari sen portilla vastassa.(joka näyttäisi näin olet elänyt kirjastaan) . tai jos muuten juuri ennen kuolemaansa saisi nähdä sellaisen elämän ajankäytönmittarin, jossa olisi tarkasti eritelty, mihin on eläissään aikaansa mitenkin paljon käyttänyt, kuinkahan monta tuntia, vuorokautta, tai päivää tai viikkoa tulisi täyteen täällä viettämästäni ajasta:ashamed:
 
Olen joskus miettinyt sitä, että jos olisi/ on olemassa joku paikka, jonne mennään kun täältä lähdetään.. tyyliin taivas ja Pietari sen portilla vastassa.(joka näyttäisi näin olet elänyt kirjastaan) . tai jos muuten juuri ennen kuolemaansa saisi nähdä sellaisen elämän ajankäytönmittarin, jossa olisi tarkasti eritelty, mihin on eläissään aikaansa mitenkin paljon käyttänyt, kuinkahan monta tuntia, vuorokautta, tai päivää tai viikkoa tulisi täyteen täällä viettämästäni ajasta:ashamed:
Neuvoni on, rakas ystävä, mene nukkumaan:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25111296:
Mä oon kai vuodesta 2006 tai 2007 ollu mustana ja mua ei koskaan kukaan muista missään.
En sit oikein tiedä, et onko toi hyvä vai huono asia.
Älä huoli ei muakaan muista kukaan koskaan, samoin olen miettinyt sitä pitäisikö olla hyvillään vaiko pahoillaan...
 
Alkukeväästä 2006 aloitin, ensin toisella nikillä. Aika pitkään kyllä ollut tällä nikillä, ehkä vuodesta 2007? En ole ihan varma.

Palstailin ennen vauvalla, sitten eksyin tänne joku kerta Miikulin ketjun vuoksi, kun Miikuli oli tuttu oikeasta elämästä. Sitten vain jäin tänne, kun täällä meno oli ainakin silloin todella paljon fiksumpaa kuin Vauvalla. En tiedä onko enää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Vuonna 2000 tai 2001 eksyin ekan kerran tänne. Harmaana luin vaan viestejä pitkään, mustuin varmaan esikoisen syntymän jälkeen, mutta sitä nikkiä ei muista kukaan. Pitkä tauko oli palstailussa, nyt taas kotiäityiden myötä mustuin ja olen palstaillut ahkerasti :D :xmas: Vaikkakin edelleen enimmäkseen lueskelen.
 
Ai niin, olin Kaksplussan chatissa pari kertaa joskus ehkä vuonna 2002 tai 2003 tai niillä paikkein muutaman kerran. En muista yhtään keiden kanssa silloin juttelin, mutta hirveän hauskaa oli. Jostain syystä muistan kertoneeni erään pikkusisaruksen lapsuuden tempaukset terveyssiteiden kanssa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25111383:
Ai niin, olin Kaksplussan chatissa pari kertaa joskus ehkä vuonna 2002 tai 2003 tai niillä paikkein muutaman kerran. En muista yhtään keiden kanssa silloin juttelin, mutta hirveän hauskaa oli. Jostain syystä muistan kertoneeni erään pikkusisaruksen lapsuuden tempaukset terveyssiteiden kanssa :D
Mä olen muuten ollut myös joskus tuossa chatissa, tosin en muistaa nyt ainakaan tuota terveysside juttua
 
Mulle ei tule muuta siniseen viittaavaa nikkiä mieleen kuin Sinisulka
Itse olin jonkin aikaa pelkkä Satutar, mutta se tuntui tylsälstä eikä niin omaltakaan niin lisäsin tuon sinisen siihen kun en parempaankaan pystynyt... Ja emmiinan tunnareita en silloin muistsnut.
mutta et se sinä ollut, se oli joku Sininen Uni tms.

Miksi Sininen Satutar, olen meinnannut aikaisemminkin kysyä? Itse mietin hetken olevani Sininen tiistai, mutta en sitten kuitenkaan...
 

Yhteistyössä