Mistä lähtien/kuinka kauan olette palstaillut täällä?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;25110667:
:D tervetuloa takaisin

mä olen ollu täällä reilun 6 vuotta, eli loppu kesänä 2005 tänne eksyin, ja oon ollu aina samalla nikillä
Minä välillä tein maanallemenon, ikävistä syistä. mutta nyt on sopiva hetki olla fanta taas :D (kuulostaa tietty tyhmältä tuo maanallemeno, mutta silloin se oli ikävää, liittyi työasiohin ja tunnistamiseen ja kenkkuiluun)
 
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
Minä välillä tein maanallemenon, ikävistä syistä. mutta nyt on sopiva hetki olla fanta taas :D (kuulostaa tietty tyhmältä tuo maanallemeno, mutta silloin se oli ikävää, liittyi työasiohin ja tunnistamiseen ja kenkkuiluun)
Siitä on ainakin kymmenen vuotta kun olin täällä viimeksi aktiivina, enkä edes aikuisten oikeasti muista olinko täällä mutta sen verran nolo kokemus se oli, että poistuin mammalaisten joukosta piiiiiiitkäksi aikaa...taisi olla jotain parisuhteen ongelmia ja niiden revittelyä....onneksi aika kultaa muistot:whistle:
 
Siitä on ainakin kymmenen vuotta kun olin täällä viimeksi aktiivina, enkä edes aikuisten oikeasti muista olinko täällä mutta sen verran nolo kokemus se oli, että poistuin mammalaisten joukosta piiiiiiitkäksi aikaa...taisi olla jotain parisuhteen ongelmia ja niiden revittelyä....onneksi aika kultaa muistot:whistle:
Nimenomaan, jos ei itse muista väärin,niin joku muu kyllä hoitaa sen puolen:D
 
[QUOTE="akka";25110763]Däääm,näin se vanhalla alkaa jo muisti heittää. :D[/QUOTE Poliisi oli kyllä hyvä tyyppi. Muistatteko sen jonkun vanhan chat-ohjelman, jossa kävimme juttelemassa? :D Poliisin kanssa siellä vaihdettiin rikostietämystä, eiku palstakuulumisia
 
"akka"
M ut hei te vanhyat,saanko mä joitenkin nikin vielä muutettua cliviaksi,se on nyt saunantakanatilaa.Jossain vaiheessa se onnistui koska sen vaihdoin mut nyt en enää tiedä enkä osaakkaan...
 
"akka"
[QUOTE="akka";25110763]Däääm,näin se vanhalla alkaa jo muisti heittää. :D[/QUOTE Poliisi oli kyllä hyvä tyyppi. Muistatteko sen jonkun vanhan chat-ohjelman, jossa kävimme juttelemassa? :D Poliisin kanssa siellä vaihdettiin rikostietämystä, eiku palstakuulumisia
Se oli aikaa ennen kakspluschattia,muistan sen. :D
Tulee mieleen nyt ajatus että ennen oli kaikki niin paljon paremmin.Ja Tike pyöri siellä myös.
 
No vaikka kukaan muu ei olis tunnistanut, niin mun lasten kummivanhemmat ainakiin tunnisti, ja virnuilivat nuorimmaisemme ristiäissä besserwissereinä voi jumalauta mua otti pannuun. Olin niin herkkis-prinsessa-mulle kaikki nyt ja heti eikä ruusuja piikkipensaasta-kiitos:ashamed:

Sanonpa vaan, että ei pitäis lähteä liian nuorena kotoa suoraan parisuhteeseen jos meinaa kasvaa ihmisenä:saint:

Psst. Kohta kaikki tunnistaa mut (jos on saman ikäluokan porukkaa paikalla):$
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="akka";25110785]M ut hei te vanhyat,saanko mä joitenkin nikin vielä muutettua cliviaksi,se on nyt saunantakanatilaa.Jossain vaiheessa se onnistui koska sen vaihdoin mut nyt en enää tiedä enkä osaakkaan...[/QUOTE]

Nikkiä ei pysty enää vaihtamaan, sun pitää luoda uudet tunnukset. Jos siinä vanhalla nikillä on vielä 'suoja-aika' päällä, niin sitten se ei onnistu just sillä nimimerkillä. Suoja-aika on noin vuosi.
 
"akka"
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25110833:
Nikkiä ei pysty enää vaihtamaan, sun pitää luoda uudet tunnukset. Jos siinä vanhalla nikillä on vielä 'suoja-aika' päällä, niin sitten se ei onnistu just sillä nimimerkillä. Suoja-aika on noin vuosi.
Kiitos =)
 
Oi, fantaa minulla olikin ikävä:D. Olen palstaillut joulukuusta? 2003. Ja muistan ketjun aloittajan ja mainitsemansa nikit ja monen monen muun. . jotka ovat tainneet kadota palstalta.


Olen ollut ihan alkumetreillä eri nikillä, sitten Sininen ja jo vuosia Ultramariini.
 
  • Tykkää
Reactions: Kastanja
g
vuodesta 2004, kun esikoinen syntyi. palstailin ahkeraan mustalla nikillä aikanaan, sittemmin vähemmän ja unohtanut salasanan. nykyään harmaana...

terkkuja sipulille, vartoojalle, jätkälle ja muille jo silloin palstailleelle (vieläkö sipuli on täällä kun ei ole näkynyt?)

t. Taiska
 
Siitä koiranpennusta, kun tuli vaikeuksia pitää sitä? :( Et sä muusta voisi muistaa. Olen onnellinen, että pentu sai uuden kodin. Loin nikin Kastanja vain pentua varten:heart: Vasta viime viikkoina aloin käyttää sitä uudelleen...kun tuli muuta puhuttavaa...mutta siitä jo yli kymmenen vuotta kun täällä mitään ittestäni muuta oon kertoillut, enkä edes muista oliko mulla nikkiä, taisin olla nimettömänä...

Sii tämä nimimerkille "akka"
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä