Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Jep jep, jos olen yksittäisissä keskusteluissa samaa mieltä kuin Lunis ja äiti 44v, niin pidän erityisen ilkeistä naisista ja nuolen heitä. :D Entäpä ketjut, joissa olen samaa mieltä kuin vaikkapa vakava sosiaalitapaus, tytsi, Aurinkokunta tai Keittiönoita; mitä ne kertovat minusta? Olenko ystävällinen ja maailmaa syleilevä ihminen?

Vähän kuin pitäisi sekä Hitleristä että kissanpennuista.. onko sillloin vain vähän paha? (nazi-kortti käytetty) Luniksen nuoleskelu vie valitettavasti kaiken uskottavuuden.

En osaa antaa vastausta tähän. Mun mielestä sä vaan olet joissain (huom! joissain) ketjuissa antanut ymmärtää olevasi ylempänä kuin muut. Mutta se on vain minun subjektiivinen näkemykseni.
Harmi. Olisin yrittänyt noudattaa ohjettasi. Yritän jatkossa kiinnittää huomiota tuohon asiaan. Joskus minusta kyllä tuntuu, että kun puhun jostain asiasta ja määrittelen, mikä on oikein ja väärin (sillä jokainenhan määrittelee itselleen oikean ja väärän) muut keskustelijat voivat käsittää sen loukkauksena. Yleensä en tarkoita olevani ylempi olento, vaan tarkoitan lähinnä sitä, että vakaumukseni ja elämänkatsomukseni on vaan erilainen. Myönnän sen, että möläyttelen paljon asioita, joissa ei ole järkeä ja saatan olla joskus ilkeä jos koen, että minulle ollaan. Yritän oppia siitä kumminkin koko ajan. Omasta mielestäni mielipiteeni ei ole mustavalkoisia, vaan ne pohjaa usein vaan erilaiseen käsitykseen maailmasta. Minun silmin muiden ajatukset saattaa näyttää mustavalkoisilta joskus. Mutta ei niillä asioilla ole tekemistä sen kanssa, kuka on toista ylempänä.

Mut teen taas uuden yrityksen olla sellainen, ettei muille tule käsitystä siitä, että kuvittelisin olevani joku parempi ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22695900:
...Mihin täällä puolustajia tarvitaan?

Hyvä kysymys.

Tämäkin ketju tässä suhteessa todistaa harvinaisen hyvin sanontaa: Paljon melua tyhjästä.

Sen verran paljon on taaskin postauksia näköjään aikaansaatu...eihän näitä oikein jaksaisi edes selailla..

Vähän kuin pitäisi sekä Hitleristä että kissanpennuista.. onko sillloin vain vähän paha? (nazi-kortti käytetty) Luniksen nuoleskelu vie valitettavasti kaiken uskottavuuden.

:laugh: Nyt ei voi ihan oikeasti enää kuin nauraa. Sinulle siis. :laugh: No, järjetöntähän tämä on kaltaisellesi yrittää selittää, mutta yritetään, taas. Kas kun minä en katso nikkiä mielipiteen takana. Jos olen samaa mieltä jonkun kanssa, voin sen ilmaista oli se nikki sitten Lunis tai harmaa vieras. Täällä kun ihmiset ovat kaikkien mielipiteidensäkin takana jonkinlaisia persoonia, joissa on useita ulottuvuuksia. Kaikki eivät ole mustavalkoisia. Tai ehkä kaikki eivät vaan tajua moniulotteisia ihmisiä?

popcorn_machine.jpg

Kas kun minä en katso nikkiä mielipiteen takana. Jos olen samaa mieltä jonkun kanssa, voin sen ilmaista oli se nikki sitten Lunis tai harmaa vieras. Täällä kun ihmiset ovat kaikkien mielipiteidensäkin takana jonkinlaisia persoonia, joissa on useita ulottuvuuksia. Kaikki eivät ole mustavalkoisia. Tai ehkä kaikki eivät vaan tajua moniulotteisia ihmisiä?

Muuten hyvä, mutta nyt satuit olemaan samaa mieltä Lunaticin kanssa juuri kun hän oli yhden tietyn ihmisen kimpussa.. ei silloin kun hän jammailee diskokanavassaan tai tekee jotain muuta harmitonta.

Kuten olet vähitellen on tullut ilmi sulla onkin jotain hampaankolossa aksolotlia vastaan, et ole vaan saanut sitä kakistettua ulos joten oli helpompaa kompata Lunista. Et ole ainoa joka (ehkä vahingossa tai ajatttelematta) on hyödyntänyt häntä näin.

Muuten hyvä, mutta nyt satuit olemaan samaa mieltä Lunaticin kanssa juuri kun hän oli yhden tietyn ihmisen kimpussa.. ei silloin kun hän jammailee diskokanavassaan tai tekee jotain muuta harmitonta.

Kuten olet vähitellen on tullut ilmi sulla onkin jotain hampaankolossa aksolotlia vastaan, et ole vaan saanut sitä kakistettua ulos joten oli helpompaa kompata Lunista. Et ole ainoa joka (ehkä vahingossa tai ajatttelematta) on hyödyntänyt häntä näin.

Ehkä et sitten ole kiinnittänyt huomiota viesteihini muuten kuin silloin kun ne koskevat rakastasi. Olen nimittäin ollut Lunaticin kanssa samaa mieltä (nuolla liponut ihan kympillä, slurps slurps - Lunis, tuo se pebasi äkkiä tänne!) muissakin asioissa kuin Sirkan jutuissa. Olen esim. osallistunut noihin harmittomiin diskoketjuihin. :D

Ei juma! Kaikki tällainen alkaa jo todella kuulostaa enempi joltain tapani Koivuniemeläiseltä paatokselta ja ajatuksenjuoksulta.

Vainoharhaisuutta!

Johonkin hoitoon tuo tripod pitäis laittaa.

Ja sen mä sanon että tuon tripodin tekstin kirjoittaja ei ole 46, xy

No omalta kohdaltani ainakin tiedän, että en ole älykäs, en myöskään erikoisen lahjakas enkä aina edes viisas. Mutta yritteliäisyyttä löytyy. Olen yrittänyt opiskella latinaa kolmisen vuotta lukiossa, olen yrittänyt oppia kirjoittamaan hyvin äidinkieltä, olen yrittänyt saada muotoilun professorit vakuuttuneiksi omista lahjoistani, olen yrittänyt kouluttautua toiseenkin ammattiin, olen yrittänyt saada graduni valmiiksi.. mutta jostain syystä, osaksi syytän laiskuutta, mistään ei tule priimaa. Joskus tulee, mutta sekin taitaa tapahtua silkasta vahingosta tai sitten tiettyinä hetkinä tähdet ovat oikeissa assennoissa ja suovat glooriaa.

Mutta kyllä, haluisin olla älykäs ja oikein viisas ja vielä niin, että olisin monen erialan guru. Haluaisin olla myös taitava suunnittelija, sellainen joka saisi kuosinsa myös muuallekkin myytyä kuin vain tapetteihin ja lautasliinoihin. Haluaisin myös luoda uraa kansatieteen parissa. Mutta plääh, niistäkin haaveista tulee kuitenkin jotain hyvin keskinkertaista.

Alkuperäinen kirjoittaja `''´;22696046:
Ei juma! Kaikki tällainen alkaa jo todella kuulostaa enempi joltain tapani Koivuniemeläiseltä paatokselta ja ajatuksenjuoksulta.

Naisen puheeltahan tuo kuulostaa! Ei kukaan ole ikinä tavannut noin akkamaista miestä! Edes homot eivät ole noin ämmiä! Lotli itse se siellä Tripodia leikkii, kaveriaan.

Se on kato varmaan se kateus. Tripodin mukaan kaikki, jotka ovat yksittäin eri mieltä Sirkan kanssa ovat niin faking kateellisia Sirkalle käsityötaidoista tai kauneudesta. :D

Ennemmin psykologian peruskurssi.. peruskoulunopettajat kohtaa näitä samoja ilmiöitä joka päivä kun yrittävät saada palstamammojen kullannuput leikkimään tönimättä ja kiusaamatta.

Eipä silti, uskovaiseksi Tapsa on kova jätkä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä