Mistä te olette saaneet nimenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Mä olen tavallaan kahden nimen sekoitus. Isä halus toisen ja äiti toisen, ni musta tuli sit niiden sellainen yhdistelmä. Ei siis kaksosainen vaan osa toisesta ja osa toisesta :D

Ja sen nimi oli Laura Jenna Ellinoora Aleksandra Kamilla....

Etunimen päätti isä, toiset nimet tulee isoisoäideiltä :) Myöhemmin huomasin että etunimi on sama mitä äidin sisaren toinen nimi, serkun toinen nimi ja mummun toinen nimi :D

Oon saanu nimeni kun äiti katto mua odottaessaan elokuvaa "Rosemaryn painajainen". tykkäs kovasti elokuvasta ja nimes mut Mia Farrowin mukaan.
Ihmekkös sitte, että musta on tullu tällänen. ;-D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun isä oli ollut joskus nuorena ihastunut mun nimiseen ja siitä tuli siis nimi.

mun mieskin yritti ehdottaa meidän tyttärellemme ihastuksensa nimeä, siis kehen oli ennenmua ihastunut, siis. Arvaa vaan laitoinko sen nimen tyttärellemme?
No, en ikinä!!!

kerpele... ei kyllä miehelläsi yhtään raksuttanut.. miesten logiikka :D :kieh:

oma nimeni on isän keksimä, rimmaa hyvin veljieni kanssa.. :) ja toinen nimi on revästy jostai. synttärit ja nimpparit on molemmat liputuspäivä ja pienenä huijasivat että mun takia liputetaan :D julmia.. edesmennyt isoäitini olisi toivonut minusta Helenaa läheltä liippasi, siitä isäni kekkasi nimenikin..

Äiti olisi halunnut minusta Julian, mutta isä ei (onneksi! minusta se on vähän sellainen hienostelunimi...). Isä halusi minusta sen mikä nyt olen, nimi on 50-luvun tavisnimi, mutta harvinaistunut sittemmin. Tätimäiseltä aina tuntunut, mutta en ole kärsinyt. =)

West side story oli silloin pop, sen mukaan 3 nimi Maria ja siihen aikaan oli kuuluisa balettitanssija Ria siitä toinen nimi, ekan nimen keksi mummo äiti olisi halunnut laittaa Hilman mutta mummo ei antanut. Ja hyvä se!

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
mul on kaksosainen nimi. eka ne valitsi ihan vaan siks että se oli niitten mielestä kiva ja toinen osa on naisellinen muoto isän nimestä. :saint:

Sun nimi on mun mielestä tosi kaunis :flower:

Mun toinen nimi on äitini ja isoäitini toinen nimi, ja etunimen mutsi päätti kaiketi sillä hetkellä kun sairaalassa sanottiin että vauva on sairas, siirretään Tyksiin lasten teholle, ja papereihin tarvittaisiin joku nimi :| . Mutta kai ne oli nimiasiaa pohtineet jo ennen sitä, siis mun äiti ja isä.

Yhteistyössä