Mistä te olette saaneet nimenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Oletteko ikinä vanhemmiltanne kysyneet että mistä teidän nimi on keksitty? Mun etunimen äiti otti Viisikko kirjoista ja toinen nimi on seurausta siitä että iskä tykkää muutamista klassisen musiikin helmistä =)

Semne vanha täti, ei sukulainen vaan muuten vaan suunnilleen kuin mummo, totesi mut nähtyään että sehän on selvästi *****. Ja niin musta sitten tuli. Toinen nimi taas on peräisin molemmilta mummoiltani.

Meidän kuopus taas sai toisen nimen kaksiosaisesta nimestään kyseisen :heart: tädin ja molemmat miehen äidinisänäidinäidin mukaan.

sain kuulemma silloisen hitti kappaleen nimen mukaan ja äitini tykkäsi siitä bändistä. äiti valkkas ekan nimen isä toisen isä ois halunnut musta tarjan =)

pikkuveljeni toinen nimi on annettu presidentin toisen nimen mukaan

Äiti oli saanut juuri tietää odottavansa minua, oli siis niin alussa ettei sitä voinut mitenkään nähdä päälle päin. Oli eräällä lääkäriasemalla töissä, sinne tuli joku vanha kätilö joka kerran äitiä vilkaistuaan totesi että sinä oot raskaana. Äiti hämmästyneenä että no niin oonkin. Sitten oli kätilö vielä tokaissut että se on tyttö. Sain saman nimen kuin tällä kätilöllä. Toinen nimi tuli äidin äidiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:
sain kuulemma silloisen hitti kappaleen nimen mukaan ja äitini tykkäsi siitä bändistä. äiti valkkas ekan nimen isä toisen isä ois halunnut musta tarjan =)

pikkuveljeni toinen nimi on annettu presidentin toisen nimen mukaan

mun nuorin tyttö on myös saanu nimensä biisin mukaan. :D :saint: :heart:

Miun nimen oli äiti päättänyt jo joskus yläasteella ollessaan..
Pikkuveljeni nimen keksin mie, olin sillon(olin 5½v.) ihastunut sen nimiseen poikaan, joka ikäväkseni oli n.10v. vanhempi kuin ite olin :laugh:

Äitini oli valinnut nimeni, eikä isällä ollut siihen vastaansanottavaa. Äiti oli haaveillut nimestäni jo silloin, kun hän oli ollut nuori tyttö. Nimeni on aika harvinainen omassa ikäluokassani.

Ei kai muuta, ku et isä halus et etunimes on r ja ne oli päätynyt mun nimeen. Toka nimi tulee siitä et olin "äitin pikku maija" ja kolmannen ne otti, koska tuntui et nimi muuten loppui kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja Mere:
Äitini oli valinnut nimeni, eikä isällä ollut siihen vastaansanottavaa. Äiti oli haaveillut nimestäni jo silloin, kun hän oli ollut nuori tyttö. Nimeni on aika harvinainen omassa ikäluokassani.

Meillä oli ihan sama juttu, iskä sai sit keksiä toisen nimen =)

Yhteistyössä