N
nooran äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Perheen koiran nimi oli Tiina ja siitä tuli minun nimi. =)
(koira tapettiin sitten ihan kohta)
Meidän likka sai nimensa naapurin koiran mukaan!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:Perheen koiran nimi oli Tiina ja siitä tuli minun nimi. =)
(koira tapettiin sitten ihan kohta)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Äitini oli valinnut nimeni, eikä isällä ollut siihen vastaansanottavaa. Äiti oli haaveillut nimestäni jo silloin, kun hän oli ollut nuori tyttö. Nimeni on aika harvinainen omassa ikäluokassani.
Meillä oli ihan sama juttu, iskä sai sit keksiä toisen nimen =)
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:sain kuulemma silloisen hitti kappaleen nimen mukaan ja äitini tykkäsi siitä bändistä. äiti valkkas ekan nimen isä toisen isä ois halunnut musta tarjan =)
pikkuveljeni toinen nimi on annettu presidentin toisen nimen mukaan
mun nuorin tyttö on myös saanu nimensä biisin mukaan.:saint: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:sain kuulemma silloisen hitti kappaleen nimen mukaan ja äitini tykkäsi siitä bändistä. äiti valkkas ekan nimen isä toisen isä ois halunnut musta tarjan =)
Pikkuveljesi on sitten nimeltään...? Oiva? Henrik? Kaleva? Kristian? Gustav?
Kusti? Vai mikä???? Jos joskus saan pojan, ni sen toinen tai kolmas(?) nimi tulee olemaan Kristian.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:sain kuulemma silloisen hitti kappaleen nimen mukaan ja äitini tykkäsi siitä bändistä. äiti valkkas ekan nimen isä toisen isä ois halunnut musta tarjan =)
Pikkuveljesi on sitten nimeltään...? Oiva? Henrik? Kaleva? Kristian? Gustav?
Kusti? Vai mikä???? Jos joskus saan pojan, ni sen toinen tai kolmas(?) nimi tulee olemaan Kristian.
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:Minä olen saanut nimeni isäni mummun mukaan...valitettavasti
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Pieni talo preerialla -sarjasta![]()