Mistä ootte ostanu käsilaukkunne?*turhis*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käsveska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mullois yks ylimaräne ;) maksoin 50 enkä tykkääkkään :|

no nää jotka on käytössä on stocmannilta ja sittarista toinen maksanu 10 ja toinen 25e

Oisko kuvaa laittaa? Ja kertomusta vähän,onko taskuja ym..
 
se ilimääränen ei ole ihan tavis käsilaukku.. vaan sitä oikeen metsästin sen tyyppistä... ja site en tykänny..
mustaa tekonahkaa.. hihna on pitä niin että sen saan pään yli selänpuolella kulkemaan... sivissa tais olla yks tasku.. ja sisällä vuoressa toinen.. aika tilava.. pehmeänmuotoinen ei neliö...
 
Mä olen ostanu viimeisen KapAhllista, hintaa en muista, mut veikkaisin et yli 20 euroa, mutta alle 30.
Kesällä ostin Loimaalta (Loimattaresta tai Olgattaresta, en muista kummasta)kerralla kaksi, maksoivat yhteensä 30 euroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:
3 viimeisintä stockalta, en menis itte netistä tilaamaan. se käsilaukun osta ku on semmosta salatiedettä että pitää päästä tunnustelemaan..

hintaa kysyit kans, uusin oli 50e mut yleensä noin 35e/laukku
 
K-Kengästä, makso 35 euroa. En ikinä olis suostunu tollasta summaa mihinkään laukkuun työntämään, mut kun se oli just sellanen mitä olin ettiny pitkään :)
 

Yhteistyössä