K
Käsveska
Vieras
Tekis mieli ostaa uus ja olen katellut nettikauppoja Ellos ym,mut ei oo ollu oikeen sellaista mielekästä.. Ja jos on kuva laittaa veskastasi,ni kiva =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mullois yks ylimaränemaksoin 50 enkä tykkääkkään :|
no nää jotka on käytössä on stocmannilta ja sittarista toinen maksanu 10 ja toinen 25e
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:3 viimeisintä stockalta, en menis itte netistä tilaamaan. se käsilaukun osta ku on semmosta salatiedettä että pitää päästä tunnustelemaan..