Kumisaappaat...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenni

Vieras
mä en oikeesti tajuu miten noi kumpparit voi mennä rikki normikäytössä...just ostin kesällä uudet kumpparit...prismasta(ei vissii minkää merkkiset) ni jo ne on taas oikeen kunnolla halki ja kumi oikeen pykiny varsista ...sama se on jos oon ostanu cittarista niitä calippon kumppareita ni samat ilmiöt on niissä ollu...raaskis kuitenkaa mitää kalliitakaa ostaa (nokialaisia tai tretorneja) liekkö nekää kestä sen paremmin, mut totuus on se et köyhällä ei oo varaa vissiin ostaa halpaa...
 
nii eli siis jatkan noita halpis kumppareiden ostoja jos ei ne kalliitkaa sit kestä...3 saappaat saa vuoden aikana ostaa ihan vaan sen takia et ne menee yksinkertasesti rikki!
 
meillä on kyllä nokiat ja tretornit kestäny, ikinä ei oo menny rikki. Nyt tytöllä ollu jotku halvat nalle puh kumpparit ja varsista ovat murtunu. Ovat viimeiset halvat kumpparit, jotka tähän taloon tulee |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Reimat meillä ollu aina ja neki halkiaa melko nopiaa! Viime viikolla ostin taas uudet reimat, saapa nähä montako viikkoa kestää.. :|

reima kumpparit minä lasken näihin halppis kumppareihin... hinta 19e ja siitä 60% hintaa on nimen vuoksi.
Ja mielipiteestäni huolimatta en ole niitä reima vihaajia vaan ihan käyttäjä :D mut nuo kumpparit on kyllä surkeet..

 

Yhteistyössä