J
Jenni
Vieras
mä en oikeesti tajuu miten noi kumpparit voi mennä rikki normikäytössä...just ostin kesällä uudet kumpparit...prismasta(ei vissii minkää merkkiset) ni jo ne on taas oikeen kunnolla halki ja kumi oikeen pykiny varsista ...sama se on jos oon ostanu cittarista niitä calippon kumppareita ni samat ilmiöt on niissä ollu...raaskis kuitenkaa mitää kalliitakaa ostaa (nokialaisia tai tretorneja) liekkö nekää kestä sen paremmin, mut totuus on se et köyhällä ei oo varaa vissiin ostaa halpaa...