V
vierailija
Vieras
Pakko myöntää et paluumatkasta en muista juurikaan mitään tais olla paljon nukkumista vaan en muista syönneeni mitään laivalla silloin. Ei kyl mitään hajua.Olihan kapakkateissu Virossa. Miten tarina jatkui. Pääsittekö laivan aamun buffet-pöytään?