Hei mikä sun mielestä on ollut ikävin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakko myöntää et paluumatkasta en muista juurikaan mitään tais olla paljon nukkumista vaan en muista syönneeni mitään laivalla silloin. Ei kyl mitään hajua.
Hyvä niin. Keskitytään vain tähän päivään.
Olen huomannut, olen joskus kyllästynyt kotikaupunkiini Helsinkiin.
Olisi ikäihmisenä paljon helpompaa asua pienessä kaupungissa, jossa kaikki on käden ulottuvilla. Sitten tympääntyminen menee ohi ja löydän uusia kivoja juttuja. Tänään aion pistäytä korttelini uudessa myymälässä. Kiva katsella kesävaatteita vaikka niihin ei ole tarvetta.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM.
Ihan ehdottomasti turistirysät kuten Maspalomas tai Playa de las Americas.

Inhottavia, meluisia, pahanhajuisia, sotkuisia, ahtaita, ruuhkaisia, teennäisiä, tylsiä, kalliita.

En enää mene, kierrän kaukaa!
 
Hyvä niin. Keskitytään vain tähän päivään.
Olen huomannut, että olen joskus kyllästynyt kotikaupunkiini Helsinkiin.
Olisi ikäihmisenä paljon helpompaa asua pienessä kaupungissa, jossa kaikki on käden ulottuvilla. Sitten tympääntyminen menee ohi ja löydän uusia kivoja juttuja. Tänään aion pistäytä korttelini uudessa **Out**let-myymälässä. Kiva katsella kesävaatteita vaikka niihin ei ole tarvetta.
 
Joo mut onhan se aika epätodenäköstä et suomalaisiikin viismiljonaa ja laivallakin se kakstuhatta ihmistä ni me just törmätään pariskuntaan ja ne näyttää kuvia just samasta mestasta ja hotlasta. Et miten me just ajauduttiin niiden luokse jolla sama kokemus se on kyl kovin epätodenäköstä.
Mut joo sit kerran kävi kans sattuma. Oltiin maxin kaa virossa noh siinähän oli se et laivalta ei ois saannu illalla lähtee maihin tai jos lähti ni vast aamulla pääs laivaan takas. Et aamulla se virallinen maihinousu tapahtuu. Miksei voi tulla yöllä takas laivaan jos on maksanut matkan ni luulis pääsevän laivaan millon vaan. Noh me lähettiin kuitenkin sillon monelta illalla yöllä se laiva olikaan satamassa noh eniveis mentiin sit yhteen baariin keskustassa ja oltiin tiskillä nih sit sieltä nurkkapöydästä yks äijä huutaa moro mitä ukot nih mä oon ei vittu siellä oli pariskunta mun kaupungista ja ne oli ollut viellä samassa työpaikassa kun mä. Ja ne oli ainoot asiakkaat meijän lisäks siin baaris ja sit mä olon hämmentävä törmäys noh istuttiin niiden pöytään ja höoöteltiin kaikenlaista noh sit siinä oli vieressä strippi baari mentiin maxin kaa sinne haluttiin kokea strippi luola. Noh mentiin tiskille max sanoi iso vesi mä sanoin et yks bisse. Noh se baarimikko sanoi et vesi 20euroo ja se mun bisse oli kans kakskyt euroo litran mottei oli noh makskin sanoi no vittu kalja mullekkin kanssa. Koh istuuduttiin sitten sohvalle ja hetken pääst se suomalainenkin pariskunta tuli sinne. Noh sit istuttiin nelistään siinä ja kateltiin esityksiä hetki siellä oli röökikoppi missä max joi minttuviinaa ku sil oli pullo messis. Noh sit istuuduin siihen takas sohvalle ja joku strippari tuli viereen selittää et tahtois jotain skumppaa mä esitin etten ymmärrä emmä halunnut mitään yksityisjuttui se strippiklubi nyt oli vaan auki. Noh omtiin taas tiskillä nih joku strippari silitti takaapäin mun hiuksia ja jotenkin tuli hyvä mieli sitä noh istuuduttiin takas. Mut max oli kova oksentelmaan ja sit se tapahtui oli stripparin esitys siinä ja maxil lens hitto kun yrjöö yhtäkkiä yrjöö lensi pitkin sen stripparin jaloille ja lattioita. Mä hain äkkiä paperii ja aloin sivoo jälkii mut ei se auttanut tuli vartioita ja sanoi et nyt vittuun sieltä. Mul oli käteistä viiskymppinen ja kun vartijat talutti ulos ni näin sen stripparin joka oli tehnyt mun mielestä kivan eleen nih sujautin ohimennen sen viiskypäsen sen stringien väliin vaikkei se siellä ollu esiintynytkään. Noh siitä alakerran baariin ja siellä oli austaralialais mies jonka pöytään istuttiin se oli tarvelleri noh siinä aamu yön tunteina höpistiin niitä näitä. Noh sit joku vanhempi virolais nainen tuli meijän pöytään ja alko tarjoon ihan hitosti shottei se vaan tarjos ja tarjos. Ainiin max oli hermoissaan ku sen paidassa oli oksennuksessa et lähetään ostaa uutta paitaa mut sanoin tajuuks ei täällä oo tähän aikaan mikään vaatekauppa auki. Noh eniveis se virolais nainen voitti kyl mut viinan juonnissa ku kello oli tyyliin kuus aamulla ni sanoin et pakkolähtee vessaan mut pääsin ulkona nurkalle ja sit alko vaan oksennusta tulla kaatamalla. Sitkun baari meni kiinni nih kiiteltiin sitä naista ja halailtiin ja ainiin siit australilais miehestä tuli face kaveri
Voi kun tuo kirjoittaja joskus oppisi lyömään enteriä ja laittamaan rivivälin. En minä ainakaan jaksa lukea tuollaista pötkötekstiä
 
Ainiin yks nolo kämmi tapahtui meille ku oltiin kolmetoistavuotiaita tai niillä nurkin ni oltiin cretan saarella. Olin sillon siis perhekodissa ja tehtiin sinne siis reissu. Vittu et se oli pihiukko se perhekodin pitäjä oli pihiukko me saatiin joku sata dragmaa käyttö rahaa päivässä joku kreikkalainen voi muistaa mitä sadalla dragmalla sai ostettua kakstuhatluvun alussa noh oonkin jo kertonut täällä vuosia sitten miten meistä tuli "rikkaita" siellä mut loppuloma meni taskut täynnä rahaa pientä jekkua siis tehtiin et saatiin tienestei. Noh mut joo siis sit yks päivä se perhekodin pitäjä antoi meille x summan rahaa et menkää raflaan syömään. Noh mentiin ja kateltiin niitä hintoi siitä listalta ja ynnäiltiin et varmasti rahat riittää niihin safkoihin kolmelle. Noh sitkun lasku tuli ni se oli yli sen mitä meillä oli rahaa. Ja sit me oltiin voi vittu joudutaan tiskaamaan. Toinen niistä pojista ehotti et lähetään maksamatta mut nääh ei mä sanoin ja pyysin sitä tarjoiliaa ja selitin et meilt uupuu jonkun verran tästä laskusta rahaa nih se oli tosi ymmärtäväinen ja sanoi anna ne kaikki mitä on ni homma on sillä selvä ja huokastiin helpotuksesta ei jouduttu tiskaamaan
 
Hyvä niin. Keskitytään vain tähän päivään.
Olen huomannut, olen joskus kyllästynyt kotikaupunkiini Helsinkiin.
Olisi ikäihmisenä paljon helpompaa asua pienessä kaupungissa, jossa kaikki on käden ulottuvilla. Sitten tympääntyminen menee ohi ja löydän uusia kivoja juttuja. Tänään aion pistäytä korttelini uudessa myymälässä. Kiva katsella kesävaatteita vaikka niihin ei ole tarvetta.
Meijän piti maxin kaa muuttaa tsadiin. Mut joo oli hauskaa muistella ulkomaanmatkoi
 
Ainiin ja sen verta kun oon kysynyt minkä maan turistit ärsyttää eniten siis ulkomailla. Nih järjestään sanotaan et britti turitit on eniten sikoi ulkomailla suomea ei oo mainittu. Noh ehkä virossa mut en oo kysynyt paikallisilta siellä
 
Noh kerron tän nyt mitä jekkua tehtiin. Huomatkaan nyt en varastaisi edes karamelliä kaupasta. Noh oltiin sillon niit aikasia teinei siinä 13-15vuoden hujakoilla noh siellä perhekodissa oli se yks aki en oo nähnyt taitavampaa murtovarasta livenä koskaan se pääs autoihin ja veneisiin noh on nekin kertonut jo täällä. Mut palataan kreikkaan ja cretalla. Mut meitä vitutti se et ei voitu tehä mitään kivaa jollain vitun sadan dragman budjetilla iltasin noh me saatiin olla ykskin ilta rannalla komistaan yöllä se toinen poika oli jarkko. Noh siis rannalla oli mustat liput eli ei saannu tulla noh oltiin yöllä siellä siis koko biitsillä kolmistaan eikä ketään muita missään ja aallot oli jättiaaltoja ja me hypittiin niissä ja meillä oli tosi hauskaa ja tupakkaa kului tietty. Noh sit makoiltiin iltasella niillä hottelin allastuoleilla ei ollut ketään missään siellä ulkona ja aki äkkäspelikoneet siellä ja tuumas et mitäs jos keikataan yks kone noh tuumasta toimeen mulla ei ollut hajuakaan miten sellanen keikataan se oli joku rallipeli noh aki laittoi kelakortin siihen väliin niin et se vähän nous lisää ja sit haarukalla rusautti sen auki jarkko piti vahtii pakko sanoo et se oli jännää siinä hetkessä noh se laatikko oli täynnä sadan dragman kolikoita ja se laatikko oli iso ja leveä noh me kahmittiin taskut ja kaikki lähettiin tuhlaa niitä esim just viereiseen pelihalliin ja pidettiin monta tuntii hauskaa siellä cretalla ja osttiin pikkukieoskeista röökiä niin vitusti oli rööki pulma ratkaistu ja syötiin hyvin et perjaatteessa ne rahat kuitenkin jäi sinne cretalle mitä keikattiin siitä hotellista penniäkään ei jääny suomeen mukaan. Noh toisena päivänä oli taas ilta ja sinne pelikoneeseen oli jäännyt rahaa hitosti aki sanoi elä mee jäät kiinni mut menin silti ja tulin taskut täynnä rahaa noh ku aki ja jarkko näki tän ni nekin lähti sit hakee massii ja taas pidettiin saarella hauskaa ja törsättiin jokainen penni mitä saatiin. Noh kolmantena päivänä istutiin altaalla päivällä nih siel jengi sanoi tiesiks kaks ruotsalaista jäi kiinni ku ne oli varastanut siitä pelikoneesta rahaa ja ne ruotsalaiset joutu kuulusteluihin suckers😂 noh joo kerron viel yhen oltiin pellossa nih siel meit huvitti alko hotelli ei antanut avaimia tietenkään baarikaappii mut aki nosti sen saranoiltaan ja se toimi saatiin juomat sieltä kaapista ja sit se paikoilleen tai siis se kerrotrakoon et mä näin vaan sen saranoilta noston en tiedä mitä muuta siinä tapahtui. Noh sit oltiin siinä ravintolassa imeen limui nih helvetin enkelit tuli siihen meijän eteen ilmeisesti niiden johtaja sanoi et tää on mun vakiopaikka se vaan totes voitte siirtyä tai jäädä seuraan. Mut me lähettiin
 
Viimeksi muokattu:
Ainiin ja se viellä että kun oltiin siellä rannalla kolmistaan niin menin sit rannalle siihen kohalle missä hypittiin ja aallot heitteli noh seuraavana päivänä aallot oli tyynet noh näin siellä vähän syvemmällä et vedestä sojotti pitkä terävä rautakanki ja on kyl ihme et kukaan meistä ei seivästynyt siihen ku aallot heitteli sinne pohjaan
 
Ja sen verta et on mullakin vaikeuksia valittaa tarjoilialle jos on huonoo mut harvoin mutkun oltiin espaniassa ni se pihvi oli niin raaka et sillon lähetin vaan sen takas ja sain uuden. Mut harvemmin huonoon ruokaan oon törmännyt paitsi omatekemääni 😁 ainiin ja espaniassa oli kyl kans yks tosi hyvä ravintola syötiin tapaksia ja juotiin viiniä ja siis pysyi koko ilta vain sellainen pieni hiprakka se syöminen sen teki ja ne eri tapakset oli tosi hyvii ja ihmiset oli tosi mukavia siellä ja ne naiset heitteli lento suukkoi välil vauvalle ku käveltiin siellä tai oli rattaissa siis. On siinä muuten ruljanssinsa lähtee vauvan kaa ulkomaille pitää olla vauvankärryt noh kyl te tiedätte jotka vauvan kaa ollu ulkomailla. Ainiin sit tehtiin siellä niin et sanoin naisille et menkää te biitsille tai et mä voisin ainakin lähtee vauvan kaa sinne eläintarhaan ne ei ollu siinä kylässä missä hotelli. Mut muistan ku päästiin sinne eläintarhaan nih siellä oli siis tosi jyrkkä ja pitkä mäki noh mä sitä mäkeä sit työnsin niitä vauvanrattaita mut oli kivaa olla vaan kahestaan vauvan kaa ja näyttää sille eläimiä ja ei niit kaikkia ollu suomessa. Noh sitkun lähettiin oli niin et mä otan nyt kyl taxin. Mut ainiin taxis ei oo vauvalle sitä mihin voi laittaa makuu astuun. Mut kelatkaa yhes taxis oli vauvalle sellane tuoli kiinnitettynä ja näin meijän taxi matka meni tosi mukavasti fiksui ne espanialaiset ku jossain taxeissa on otettu huomioon vauvojen kuljetus tai ainakin siellä missä oltiin
 
ausbeimitnachseivonzudurchfürgegenohneumvaimitensenytmenikäänjahyvääpäivääkirvesvarttafiekazttrippdietreppekrummbääbäävitalammanaufhinterüberforzwichenundsoweiterundweiterminäjuonkahvianyt
 
ausbeimitnachseivonzudurchfürgegenohneumvaimitensenytmenikäänjahyvääpäivääkirvesvarttafiekazttrippdietreppekrummbääbäävitalammanaufhinterüberforzwichenundsoweiterundweiterminäjuonkahvianyt
Super-Setis sai hepulin. Hän on kateellinen ysin hauskoille tarinoille. Poikien kolttosista yksi tarina ei ole mainitsemisen arvoinen. Syyttömät pojat joutuivat kuulusteluun pelikoneiden rahojen anastamisesta.
 

Yhteistyössä