mitä joululahjoja olette ostaneet tai aiotte ostaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitee"

Vieras
...2v, 3v ja 4v pojille? miksei tytöillekkin ja muillekkin, kun lapsille?

itse olen nyt ostanut jokaselle yhden pehmeen paketin( cars kolleceasu), 2v:lle erimuotosia palikoita(iso laatikko), 3v:lle sellasen taulun, mihin voi naulalla laittaa erimuotosia paloja kiinni( auto muotit) ja 4v:lle sellasen missä on eri muotosia palikoita. mistä saa tehtyä erilaisia linnoja kirjan avulla. ja yhteiseksi olen ostanut make-rekka lego setin ja sellasen ison piirustustaulun.

mietin, että riittääkö nuo lahjat lapsille, saavat kyllä paljon muualtaki(mummat, paapat, kummit ym). jotenki kyl tekis mieli jotain ostaa, mut en oikeen tiedä mitä, leluja meillä on ihan liikaaki, niin lelua en aio enää ostaa, mielummin jotain "kehittävää"...

Jouluun on vielä aikaa yli 2 kuukautta, eipä olla vielä lahjoja mietitty, tässä on synttäritkin parin viikon päästä pojalla eikä sitäkään lahjaa olla mietitty.

3v tytölle:Ainakin barbeja pari, hello kitty legoja..
4v Tytölle: Geomageja, barbeja ja pikku legoja..
Stiga yhteisesti,varmaan jotain dvd:tä.

Nyt on ostettu jo taskulemmikkejä ja taskulemmikkien koirahoitola ja sit sellai korujenteko laite.
Tänä vuonna ei osteta paljoa lahjoja,koska viime vuonna meni överiksi ja lahjoja eivät enää jaksaneet edes availla.

Yhteistyössä