mies yrittää koko aika tehdä mustasukkaseks!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
olen mustasukkainen hänestä..mut vois jo riittää toi pelleily..koko aika puhelee nii et sais mut enemmän ja enemmän mustasukkaseksi..tekis nii mieli näpäyttää..jos sanon suoraan ni saa vaan lisää vettä myllyyn..mistä tommonenkin voi johtua? huono itsetunto vai mitä! luulis riittävän et olen mustsukkanen jo miks pitää lisää saada..hermot alkaa mennä..ja koht en ees oo mustasukkanen ku noin käyttäytyy
 
siis vihjailemalla sillai puolihuolimattomasti muka et ketä käyny kattoo sen kuvia jossai gallerias..eli siis antaa ymmärtää et kaik naisia..tai sit et ollu baaris ja et kuin moni käyny pyytää tanssii....täs nyt vaan muutama esimerkki..mut tuollasta se on nykyää aina..en tiedä oonko sit jotenki herkkis et otan ne liian vakavasti..mut ei oo kyl kivaa..tottakai olen mustasukkanen sillai terveellä tavalla..mut ei meijän miehelle tunnu riittävän
 

Yhteistyössä