V
vaimo
Vieras
olen mustasukkainen hänestä..mut vois jo riittää toi pelleily..koko aika puhelee nii et sais mut enemmän ja enemmän mustasukkaseksi..tekis nii mieli näpäyttää..jos sanon suoraan ni saa vaan lisää vettä myllyyn..mistä tommonenkin voi johtua? huono itsetunto vai mitä! luulis riittävän et olen mustsukkanen jo miks pitää lisää saada..hermot alkaa mennä..ja koht en ees oo mustasukkanen ku noin käyttäytyy