N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmiset todennäköisesti yrittävät keksiä ratkaisua ongelmaan eikä sen oireeseen.Mä en nyt tarvi mitään neuvoja säästämisestä. mitä teitä liikuttaa mun luottotiedot?? Kerrotte vaan mistä saan laskulla ja täts it.
Mä en nyt tarvi mitään neuvoja säästämisestä. mitä teitä liikuttaa mun luottotiedot?? Kerrotte vaan mistä saan laskulla ja täts it.
Mä en nyt tarvi mitään neuvoja säästämisestä. mitä teitä liikuttaa mun luottotiedot?? Kerrotte vaan mistä saan laskulla ja täts it.
Jos ei ketään kiinnosta luottotietojen menetyksesi, miksi ketään kiinnostaisi sisustustarvikkeiden tarpeesi?Enkä mä tarkota pahalla kun sanon että en tarvitse neuvoja. Ei luulisi kettän tuntematonta ihmistä kiinnostavan minun luottotietoni. Jos et osaa vastata tähän minun kysymykseeni niin ei tarvitse sitten kommentoida mitään!
Enkä mä tarkota pahalla kun sanon että en tarvitse neuvoja. Ei luulisi kettän tuntematonta ihmistä kiinnostavan minun luottotietoni. Jos et osaa vastata tähän minun kysymykseeni niin ei tarvitse sitten kommentoida mitään!
Jotakin neuvoja kyllä minun mielestä kaipaat.
Mutta asiaan, en tiedä, en käytä.
Jos tarvin niin kysyn niitä jostain ihan muualta kun täältä. Miksi pitää sitten edes vastata mitään jos vastaus on tälläinen?
Ja sulle tämä, meehoitoon.com
No mitä? Dyykkauksessa ei paljon luottotietoja kysellä. Ja roskalavoilta kerätyt tavarathan olisivat oikea sisustuksellinen kannanotto luottotiedottoman asunnossa.Ja sulle tämä, meehoitoon.com