Mistä kodin sisustustarvikkeita laskulla, kun luottotiedot ei ole kunnossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23349340]Keskustelupalstalla sana on vapaa (ainakin tiettyyn rajaan asti). Siihen kannattaa varautua, kun uuden keskustelun alpittaa.

Ja minuakaan ei sinun sisustustarvikkeesi kiinnosta, mutta laskulla tilauksesta sanon sen verran (halusit tai et ;) ), että laskulla on tarkoitus tilata vain silloin, kun on aivan 100% varma, että pystyy maksamaan sen laskun ajallaan. Ja jos on varma, että pystyy, on sisustustarvikkeiden kyseessä ollessa aivan sama odottaa siihen päivään, kun sitä rahaa on. Problem solved - paitsi tietenkin jos nimenomainen tarkoituksesi on tilata laskulla kamaa ja jättää se maksamatta.[/QUOTE]

Nii no jos ei mun sisustustarvikkeet kiinnosta niin miks sitte pitää edes vastata? Onko se sen vaivan arvosta että kirjotat kauheen litanjan tekstiä mikä ei edes ole vastaus kysyttyyn asiaan.

Mitä jos alkaisit käydä ruokajonossa, ja säästäisit ruokakuluista vähentyvät rahat huonekalujen ostoon? Helsingissä ainakin Kalliosta löytyy ruokajonoja köyhille, varmasti muualtakin.

porukka koitaa saada sut järkiin... mut taitaa olla liian vaikea. Ja ihmettelit mitä sun luottotiedot muille kuuluu? Kuulu ne, vai luuletko että sun tekemät velat vaan haihtuu taivaa tuuliin? Joku ne aina joutuu maksaan, viimeistään muut kuluttajat.

ELÄ varojesi mukaan ja hommaa sisustustarpeet vaikka kirppikseltä - käteisellä.

Nii no jos ei mun sisustustarvikkeet kiinnosta niin miks sitte pitää edes vastata? Onko se sen vaivan arvosta että kirjotat kauheen litanjan tekstiä mikä ei edes ole vastaus kysyttyyn asiaan.

No ihan samasta syystä kuin keskustelupalstoilla yleensäkään osallistutaan keskusteluun - keskustelun vuoksi. Ja ei tuon "pitkän" litanjan [sic] kirjoittamiseen paljoa vaivaa tai aikaa kulunut. :D

Jo on nuivaa suhtautumista asiallisiin ehdotuksiini. Jos ei ole varaa sisustustarvikkeita rahalla ostaa, menee dyykkaamaan niin saa ilmaiseksi. Problem? Tai jos malttaa odottaa, alkaa käydä soppajonossa ja säästyneillä ruokarahoilla ostaa sitä rihkamaa. Eikös nämä ole ihan realistisia vaihtoehtoja rahattomalle materianhimossa riutujalle?

Syytön minä siihen olen, että sinulla ei ole fyffeä. Turha siitä on alkaa minulle vittuilemaan.

[QUOTE="meetoo";23349472]porukka koitaa saada sut järkiin... mut taitaa olla liian vaikea. Ja ihmettelit mitä sun luottotiedot muille kuuluu? Kuulu ne, vai luuletko että sun tekemät velat vaan haihtuu taivaa tuuliin? Joku ne aina joutuu maksaan, viimeistään muut kuluttajat.

ELÄ varojesi mukaan ja hommaa sisustustarpeet vaikka kirppikseltä - käteisellä.[/QUOTE]

Kyllä se oon ihan minä kuka ne maksaa. Vaikka ois kuinka luottotiedot menny ja vaikka sinne menis miten paljon lisää niin minä ne itse maksan. Niin se on ihan jokaisen kohdalla kellä noin on käynyt. Eli ei todellakaan kuulu muille minun luottotietojen menemiset.

Joo, unohtakaa koko juttu. Jos on noin vitun vaikeaa vastata siihen mitä kysytään. O-PE-TEL-KAA LU-KE-MAAN.

Ja sinä tarvitsist kenties hieman sisälukutaitoa. Oletettavasti jokainen ketjuun vastannut osaa lukea ja ymmärsi täysin kysymyksesi. Kuinka vaikeaa voi olla ymmärtää, että toisinaan (ja tässä tapauksessa mielestäni ihan aiheesta!) keskustelu on kuitenkin jotain muuta kuin suora vastaus apteekinhyllyltä?

[QUOTE="vieras";23349589]Juu hienosti osaat sanoa vastaan, lähes yhtä hyvin argumentein kuin meidän uhmaikäinen. Kyllä ottaa päähän, etten ole kaltaisesi urhea vastaanpanija ja verbaliikan ihmelapsi! :D[/QUOTE]

Ja sinä olet yhtä vajaa kuin meillä töissä hoidettavat kehitysvammaiset.:D Jopas olin nokkela.:D

Yhteistyössä